آیین افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه


آیین افتتاحیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی، صبح امروز(27 تیر) با حضور مسئولین ‌و متسابقین در تالار بعثت کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، چهارشنبه(27 تیر) با حضور باشکوه جامعه قرآنی، اساتید، مرتلین، قاریان و مسئولان استان برگزار شد.

مرحله شهرستانی این مسابقات با شرکت 5100 نفر در دو بخش آوایی و معارفی شامل رشته های حفظ( 5جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل)، ترتیل، قرائت، اذان و دعاخوانی، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف حدیث و حفظ و معارف تفسیرقرآن کریم برگزار شد.

مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه(27 و 28تیر) با شرکت 598 نفر در دو بخش خواهران و برادران با حضور 12 نفر از اساتید و داوران بین المللی داوری می شود.

برگزیدگان مرحله شهرستانی برادران در رشته های حفظ، دعاخوانی، اذان، ترتیل و قرائت تحقیق در سالن غدیر و رقابت شرکت کنندگان خواهر در سالن شهید قهاری طی دو روز در رشته های حفظ(5 جزء، 10 جزء و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم)، دعاخوانی، ترتیل و قرائت تحقیق پی گرفته می شود.

براساس این گزارش، رقابت شرکت کنندگان در بخش معارفی(21 تیر) با حضور 270 برگزیده مرحله شهرستانی برگزار شده است.

گفتنی است، اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز شنبه(30 تیر) از ساعت 8 صبح با معرفی و تجلیل از برگزیدگان در تالار غدیر مجتمع فرهنگی، رفاهی بعثت کرمانشاه برگزار می شود.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022