برگزاری آئین تکریم و بزرگداشت امامزاده سید حمزه(ع) تبریز


برگزاری آئین تکریم و بزرگداشت امامزاده سید حمزه(ع) تبریز

گروه اجتماعی- آئین تکریم و بزرگداشت امامزاده سید حمزه (ع) تبریز، با حضور حجت الاسلام میرباقری استاد حوزه علمیه و حجت الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

برگزاری آئین تکریم و بزرگداشت امامزاده سید حمزه(ع) تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آئین تکریم و بزرگداشت امامزاده سید حمزه(ع) تبریز، با حضور حجت الاسلام میرباقری استاد حوزه علمیه و حجت الاسلام علی مصائبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، در این مراسم اظهار کرد: با پیروی از اهل بیت(ع)، می توان عرض ارادت و محبت خود را به این بزرگواران نشان داد.

وی، امام زادگان را انوار پراکنده در کشور خواند و وجود این امام زادگان را نعمتی در ایران و واسطه‌ای برای قرب الهی دانست و خاطر نشان کرد: وجود متعدد امام زادگان در استان عنایت بزرگی است آن ها را برای خود شفیع قرار دهیم و به آنان توسل کنیم.

حجت‌الاسلام مصائبی، در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش اداره کل اوقاف برای اجرای برنامه های معنوی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: اداره اوقاف با اجرا برنامه‌هایی مانند آرامش بهاری، یاس نبوی، دهه کرامت، دهه امامت و... تلاش می کند تا معنویت را در بین مردم زنده نگه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، حضور مردم در این گونه برنامه‌ها را مایه دلگرمی و قوت قلبی برای اجرای هر چه بیشتر و بهتر این گونه برنامه‌ها در سطح شهر دانست و گفت: حضور و پویا نگهداشتن آئین‌ها و مراسمات معنوی بی اجر نیست.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نامه رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برای تاج