حریت: ترکیه و آمریکا مذاکرات بر سر تحریم‌های ایران را آغاز کرده‌اند


حریت: ترکیه و آمریکا مذاکرات بر سر تحریم‌های ایران را آغاز کرده‌اند

شفقنا- نشریه حریت در خبری اعلام کرد ترکیه و آمریکا مذاکراتی را در مورد دور جدید تحریم‌ها علیه ایران آغاز کرده‌اند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا, دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا ضمن تائید آغاز روند مذاکرات با ترکیه بر سر تحریم‌های ایران گفت: دولت آنکارا و شرکت‌های ترکیه‌ای باید از تبعات معامله و همکاری با ایران آگاه شوند؛ به همین خاطر […]

حریت: ترکیه و آمریکا مذاکرات بر سر تحریم‌های ایران را آغاز کرده‌اند

شفقنا- نشریه حریت در خبری اعلام کرد ترکیه و آمریکا مذاکراتی را در مورد دور جدید تحریم‌ها علیه ایران آغاز کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا, دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا ضمن تائید آغاز روند مذاکرات با ترکیه بر سر تحریم‌های ایران گفت: دولت آنکارا و شرکت‌های ترکیه‌ای باید از تبعات معامله و همکاری با ایران آگاه شوند؛ به همین خاطر گفتگوها بر سر تحریم‌های ایران با طرف ترک ادامه خواهد داشت و مبادله اطلاعات نیز پیگیری خواهد شد.

روزنامه حریت تائید کرده مقامات وزارت خزانه‌داری آمریکا با برخی مقامات وزارت خارجه و بانک مرکزی ترکیه و همچنین سران چندین کمپانی بزرگ این کشور بر سر تحریم‌های ایران گفتگو کرده‌اند. وزارت خارجه ترکیه نیز با تائید این خبر گفت: ایران همسایه مهم ما است و ما در مورد ادامه روابط اقتصادی دو کشور تاکید داریم اما باید نظرات طرف آمریکایی و اقدامات آنان را بشنویم.

خبر اصلی را در حریت ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان