واکنش توخل به بازگشت نیمار و امباپه به تمرینات


پاری سن ژرمن در جریان شکست 3-1 مقابل بایرن مونیخ در دیدار دو تیم در جام ICC، بدون دو ستاره بزرگ خود یعنی امباپه و نیمار بود. نیمار با برزیل تا یک چهارم نهایی جام جهانی پیش رفت و امباپه نیز در رقابت ها به قهرمانی رسید . حاب توخل بر استراحت کافی این دو در تابستان تاکید کرد. او گفت: ” تیم ما خط حمله فوق العاده ای دارد....

واکنش توخل به بازگشت نیمار و امباپه به تمرینات

توخل: نیمار و امباپه باید به اندازه کافی استراحت کنند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۰
واکنش توخل به بازگشت نیمار و امباپه به تمرینات

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که امباپه و نیمار باید به اندازه کافی استراحت کنند و نگران عدم حضور آنها در پیش فصل نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاری سن ژرمن در جریان شکست ۳-۱ مقابل بایرن مونیخ در دیدار دو تیم در جام ICC، بدون دو ستاره بزرگ خود یعنی امباپه و نیمار بود. نیمار با برزیل تا یک چهارم نهایی جام جهانی پیش رفت و امباپه نیز در رقابت ها به قهرمانی رسید . حاب توخل بر استراحت کافی این دو در تابستان تاکید کرد.

او گفت:

” تیم ما خط حمله فوق العاده ای دارد. نیمار، کاوانی و امباپه در تیم ما هستند. من آماده کار کردن با این بازیکنان هستم.متاسفانه فعلا باید صبر کنیم زیرا این بازیکنان در جام جهانی مدت طولانی حضور داشتند. آنها دیر می‌آیند و لیگ زود آغاز می‌شود و این موضوعی نیست که یک مربی را خوشحال کند.”

توخل درباره شکست تیمش مقابل بایرن گفت:

” نمایش فوق العاده ای داشتیم و من به عملکرد بازیکنان واقعا افتخار می‌کنم. نمی‌دانستم انتظار چه چیزی داشته باشم. در زمین فقط ربیو، انکونکو، لاسانا دیارا و بوفون تجربه داشتند. باقی بازیکنان هیچکدام در این سطح بازی نکرده بودند.”


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصویر جشن کریسمس محمد صلاح به همراه خانواده + سند