توسعه گلف نیازمند رسانه‌ای شدن این رشته است


توسعه گلف نیازمند رسانه‌ای شدن این رشته است

گرگان – رئیس فدراسیون گلف گفت: ورزش گلف برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند رسانه‌ای شدن است.


به گزارش خبرنگار مهر، بهروز منتقمی بعدازظهر یکشنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت گلف استان گلستان، اظهار کرد: گلف هنوز هم ورزش نا آشنایی برای بسیاری از مردم است و برای توسعه و پیشرفت بیشتر این رشته مفرح نیاز است تا رسانه‌ها بیشتر به آن بپردازند.

وی افزود: باید به نوعی رسانه‌ها را درگیر این رشته کنیم البته مسئولان گلف سراسر کشور باید عمل گرا باشند تا رسانه‌ها آن را انعکاس دهند.

وی تصریح کرد: علاقه‌ای به روسای هیئت تشریفاتی ندارم و مسئول هیئت باید در عمل نشان دهد که برای توسعه و ارتقای گلف تلاش کرده است.

بدهی مالیاتی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی فدراسیون گلف

رئیس فدراسیون گلف با بیان اینکه این رشته باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند، گفت: با بودجه‌های دولتی نمی‌توان گلف را اداره کرد و نیاز است تا از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه و ارتقای این رشته استفاده کنیم.

منتقمی اضافه کرد: ورزش گلف پتانسیل‌های فوق العاده‌ای در ایران و به خصوص شمال کشور دارد که می‌توان با سرمایه گذاری روی آنها در رقابت‌های بین المللی به موفقیت رسید.

وی با بیان اینکه فدراسیون گلف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی از سال‌های گذشته دارد، تاکید کرد: هزینه‌های گلف بسیار سنگین است و در ۶ ماه اخیر به دنبال اخذ مجوز برای خریداری تجهیزات بوده‌ایم تا با حمایت بخش خصوصی، تجهیزات از خارج کشور خریداری کنیم.

کد خبر 4353983

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/آیین تشییع محمدزمان گلدسته شاعر گلستانی