شایعه: گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به صورت محدود به نمایش گذاشته خواهد شد


شایعه: گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به صورت محدود به نمایش گذاشته خواهد شد

گزارشاتی منتشر شده مبنی بر اینکه استودیوی راک‌استار گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را به صورت محدود و فقط برای خبرگزاری‌ها به نمایش گذاشته است. بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2018 و یا حتی نسل هشتم محسوب می‌شود و طرفداران زیادی برای انتشار این عنوان...

گزارشاتی منتشر شده مبنی بر اینکه استودیوی راک‌استار گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را به صورت محدود و فقط برای خبرگزاری‌ها به نمایش گذاشته است.

بدون شک بازی Red Dead Redemption 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2018 و یا حتی نسل هشتم محسوب می‌شود و طرفداران زیادی برای انتشار این عنوان (تقریبا 3 ماه دیگر) لحظه شماری می‌کنند. اگر اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، حتما در جریان هستید که تا کنون به غیر از چند تریلر داستانی و تصویر، چیز دیگری از این عنوان جهان باز غرب وحشی منتشر نشده است و راستش را بخواهید، در حال حاضر هیچ صحنه‌ای از گیم‌پلی این اثر مورد انتظار ندیده‌ایم. حال گزارشاتی منتشر شده است که به خبرهای خوبی اشاره می‌کنند.

اخیرا یکی از خبرنگارها پستی را در اینستاگرام منتشر کرده و در آن نوشته است که راک‌استار از خبرگذاری‌ها دعوت کرده است تا دموی جدید بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کنند. البته کمی بعد از انتشار، این پست از اینستاگرام حذف شد، اما کاربران قادر بودند تا از آن عکس گرفته و در اینترنت منتشر کنند. در راستای همین موضوع یکی دیگر از خبرنگارها در شبکه توییتر از راک‌استار به خاطر دعوت‌نامه‌ای که برای او فرستاده بود، تشکر کرد. جالب است بدانید که از هم اکنون فروشگاه‌ها، تی‌شرت‌ها و دیگر محصولات مربوط به این عنوان را به فروش می‌رسانند و تبلیغات خود را آغاز کرده‌‌اند.

البته در حال حاضر استودیوی راک‌استار خبر رسمی در این مورد منتشر نکرده است و احتمال اشتباه بودن چنین خبری وجود دارد. لازم به ذکر بوده که بازی Red Dead Redemption 2 در مراسم E3 امسال حضور نداشت، اما برخی از خبرگذاری‌ها ادعا کرده بودند که راک‌استار پشت درهای بسته گیم‌پلی این عنوان را برای برخی از افراد به نمایش گذاشته است.

ناگفته نماند که بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان 1397) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
شایعه: گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به صورت محدود به نمایش گذاشته خواهد شد

منتخب امروز


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟