پیمانکاران شهربازی پارک های سنندج را باید استانداردسازی کنند


پیمانکاران شهربازی پارک های سنندج را باید استانداردسازی کنند

سنندج- سرپرست سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهری سنندج ازفرصت یک ماهه به پیمانکاران شهربازی پارک ها برای استاندارد سازی وسایل بازی خبرداد وگفت: اگر این اقدام انجام نشود قراردادآنهافسخ می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی اظهار داشت : یکی از مهم ترین مباحثی که در شهربازی های سطح پارک ها بسیار مهم و حائز اهمیت است بحث استاندارد بودن تجهیزات و وسایل بازی است.

وی بیان کرد: بحث استاندارد بودن تجهیزات و وسایل بازی شهربازی ها علاوه بر اینکه در حفظ و سلامت ایمنی استفاده کنندگان تاثیر گذار است همواره ازمهم ترین دغدغه واولویت های این سازمان هم است.

وی ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان این سازمان از طریق مزایده عرصه برخی از پارک ها را در اختیارپیمانکاران برای نصب وسایل شهربازی قرارداده شده است.

شریفی عنوان کرد : در حال حاضر ۱۰ پیمانکار در پارک های سطح شهر با نصب وسایل و تجهیزات اقدام به برپایی شهربازی کردند.

وی بیان کرد : با همکاری کارشناسان اداره استاندارد از تمامی شهربازی ها بازدید بعمل آمده و تجهیزات بازی غیر استاندارد شناسایی وطی مکاتبه به پیمانکاران شهربازی ابلاغ شده است.

شریفی افزود : با توجه به اخطارهای مکرروعدم توجه برخی پیمانکاران وسایل بازی غیر استاندارد توسط این سازمان پلمپ شده و پیمانکاران حق راه اندازی این دستگاه ها را تا زمانی که مجوز استاندارد را کسب نکنند را ندارند.

وی از فرصت یک ماهه به پیمانکاران شهربازی برای استاندارد سازی وسایل بازی خبر داد و گفت : در صورتی که این پیمانکاران نتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند قرارداد آنها فسخ خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج بیان کرد : در راستای پیشگیری از حوادث تمامی وسایل بازی فلزی وغیر استاندارد هم در سطح پارک ها جمع آوری شده است.

کد خبر 4355446

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند