روسیه از اتهامات در خصوص دخالت در انتخابات آلمان مبرا شد


دفتر فدرال آلمان در امور حفاظت از قانون اساسی اعلام کرد هیچ مدرکی در خصوص احتمال دخالت روسیه در انتخابات پارلمان مرکزی آلمان فدرال پیدا نشده است.

روسیه از اتهامات در خصوص دخالت در انتخابات آلمان مبرا شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج تحقیقات دفتر فدرال آلمان در امور حفاظت از قانون اساسی (BfV) حاکی از آن است که هیچ سند و اطلاعات ویژه‌ای در مورد تلاش‌های احتمالی روسیه برای دخالت در انتخابات مجلس بوندستاگ [پارلمان مرکزی آلمان فدرال] پیدا نشده است.

در بخشی از گزارش دفتر فدرال آلمان در امور حفاظت از قانون اساسی آمده است: «پس از طرح اتهاماتی در خصوص احتمال دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهور آمریکا، فرانسه و همچنین راه اندازی حملات متعدد سایبری علیه بوندستاگ آلمان در نهایت ثابت شد ترس سیاستمداران، احزاب و بنیاد‌های سیاسی آلمان درباره احتمال دخالت روسیه در ستاد انتخاباتی آلمان اشتباه بوده است.»

بر اساس این سند حتی با نزدیک شدن به انتخابات بوندستاگ، کاهش چشمگیری در فعالیت‌های سایبری روسیه مشاهده شده است.

پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که به پیروزی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه منجر شد، بسیاری از مقامات دموکرات آمریکا با طرح اتهامی علیه روسیه مدعی شدند این کشور در انتخابات دخالت کرده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین بار‌ها ضمن رد این ادعاها، اتهامات در خصوص دخالت مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را «غیرقابل اثبات» توصیف کرده است.

همچنین سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه نیز با رد هرگونه ادعای کشور‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان در خصوص دخالت مسکو در انتخابات آنها، اعلام کرد هیچ مدرکی درمورد این موضوع ارائه نشده است.

انتهای پیام/




ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟