شایعه بازگشت آلونسو به فراری


فرمول یک ایران – بر طبق شایعات مطرح شده از سوی مارتین براندل و رسانه ها با توجه به تغییر مدیریت فراری مانع بازگشت فرناندو آلونسو برطرف شده و وی درحال مذاکره برای بازگشت به فراری در سال 2019 است. سرجیو مارکیونه با توجه به جراحی و مشکلات جسمی از مدیریت فراری کنار گذاشته شد و لوییز کامیلری جایگزین وی شد. راننده اسپانیایی در پایان...

فرمول یک ایران – بر طبق شایعات مطرح شده از سوی مارتین براندل و رسانه ها با توجه به تغییر مدیریت فراری مانع بازگشت فرناندو آلونسو برطرف شده و وی درحال مذاکره برای بازگشت به فراری در سال ۲۰۱۹ است.

سرجیو مارکیونه با توجه به جراحی و مشکلات جسمی از مدیریت فراری کنار گذاشته شد و لوییز کامیلری جایگزین وی شد.

راننده اسپانیایی در پایان فصل ۲۰۱۴ فراری را در حالی ترک کرد که سه بار با این تیم به مقام دومی رسید و نتوانست قهرمان شود و در سال ۲۰۱۵ با پیوستن به مکلارن و با امید به موتور هوندا و نتایج دهه ۹۰ آن ها امید به درخشش در این تیم داشت اما ریسک وی جواب نداد و در پایان فصل ۲۰۱۸، وی چهار سال ناامیده کننده با مکلارن پشت سر گذاشته است.

مکلارن با تغییر موتور خود از هوندا به رنو امید داشت به جمع مدعیان بپیوندد اما در حال حاضر در جدول تیمی هفتمین تیم از ده تیم موجود است.

به نظر می رسید در پایان فصل آلونسو از فرمول یک بازنشسته شده و به طور مشخص به مسابقات استقامتی بپردازد اما حال تنها یک راه و یک صندلی برای بازگشت وی به یک تیم رقابتی و ماندن در فرمول یک است.

مرسدس قبل از مسابقه آلمان ۲۰۱۸ اعلام تمدید قرارداد با لوییس همیلتون و والتری بوتاس را انجام داد. ردبول نیز با مکس ورشتپن قرار دارد و به نظر می رسد به زودی با دنیل ریکاردو تمدید خواهد کرد. تنها صندلی باقی مانده متعلق به فراری در کنار سباستین فتل است که به نظر می رسد آخرین فصل کیمی رایکونن در فرمول یک است و قرارداد وی به اتمام خواهد رسید.

شایعه بازگشت آلونسو به فراریشایعه بازگشت آلونسو به فراری آلونسو-آلمان ۲۰۱۸۰

مارکیونه اخیرا و قبل از برکناری هرگونه امکان بازگشت آلونسو را منتفی اعلام کرده بود اما مارتین براندل راننده اسبق مکلارن اعلام کرد این جا به جایی مدیریتی، امکان تماس ها و مذاکرات را فراهم می کند.

براندل گفت :

من خیلی متاسفم که حال سرجیو مساعد نیست و نمی تواند بازگردد. این اتقاق تاثیر قریب الوقوع و حتمی در تصمیم گذاری های فراری و فرمول یک خواهد داشت. مطمئنم فرناندو حرف هایی با مدیریت جدید برای بازگشت به یک ماشین رقابتی را خواهد داشت. در غیر این صورت با توجه به عملکردش در پیست و رادیو هایش می توان فهمید که به انتهای کارش در فرمول یک رسیده است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم