اشتغال 665 معلول خراسان جنوبی از محل تسهیلات


اشتغال 665 معلول خراسان جنوبی از محل تسهیلات

بیرجند- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: 665 معلول در سال گذشته از طریق دریافت تسهیلات، دارای شغل شده اند.


به گزارش خبرنگار مهر، علی عرب نژاد چهارشنبه شب در شورای اداری خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۸ هزار و ۲۹۷ نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار و ۱۸ نفر شامل معلولان و خانواده های آن ها تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: سالانه خدمات متعددی به افراد تحت پوشش ارائه می شود.

عرب نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته بیان کرد: طی این مدت ۲۰۱ هزار نفر از مردم استان از آموزش های پیشگیری از اعتیاد بهره مند شدند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از غربالگری ۴۳ هزار کودک در سنین سه تا شش سال خبر داد و گفت: همچنین طی سال گذشته ۲۴ هزار نفر از طریق تماس با ۱۴۸۰، خدمات مشاوره ای گرفته اند.

وی از فعالیت ۳۵ مرکز مشاوره پیشگیری از طلاق در استان خبر داد و اظهار کرد: ۳۲۴ زوج برای خدمات مشاوره ای به این مراکز مراجعه داشته اند.

عرب نژاد اظهار کرد: همچنین هفت هزار نفر با مراجعه به شش مرکز مشاوره ژنتیک، خدمات مشاوره را فرا گرفته اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده برای جامعه هدف بیان کرد: طی سال گذشته ۶۶۵ معلول از طریق دریافت تسهیلات، دارای شغل شده اند.

وی توسعه خدمات پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی و اخذ مجوز برای برقراری مستمری خانواده های پشت نوبت جامعه هدف را از جمله برنامه های سال جاری دانست.

کد خبر 4357484

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟