همایش بزرگ کوهروی خانواده در قزوین برگزار شد


همایش بزرگ کوهروی خانواده در قزوین برگزار شد

قزوین- همایش بزرگ کوهروی خانواده با مشارکت سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با حضور پرشور کوهنوردان و شهروندان در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در این همایش از برگزاری برنامه های متعدد ورزشی با همکاری هیات کوهنوردی و موسسه رفاهی و تفریحی کاسپین خبر داد.

وی ایجاد نشاط اجتماعی، ترویج ورزش های همگانی و ارتقای سطح سلامت شهروندان را از جمله اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.

درافشانی اظهار کرد:بیش از ۳۰۰ نفر از شهروندان قزوینی و کوهنوردان حرفه ای در این همایش کوهروی شرکت داشتند.

همایش بزرگ کوهروی خانواده در قزوین برگزار شد

وی خاطرنشان کرد:سلسله برنامه های همایش ورزش صبحگاهی نیز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، توسعه ورزش همگانی و ارتقای سطح سلامت شهروندان توسط مدیریت شهری قزوین در سطح شهر قزوین و نواحی منفصل شهری در حال برگزاری است.

درافشانی افزود: همچنین «همایش ورزش صبحگاهی هر هفته در یک بوستان شهر قزوین» برگزار می شود که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است که از ابتدای شهریور ماه سالجاری هر هفته در دو بوستان این همایش برگزار خواهد شد.

همایش بزرگ کوهروی خانواده در قزوین برگزار شد

بر اساس این گزارش، استفاده رایگان از تله سیژ، اجرای زنده موسیقی، اهدای جوایز ارزنده به قید قرعه و پذیرایی از جمله برنامه های جانبی این همایش بود.

منطقه گردشگری کامان و زرشک در ۱۷ کیلومتری شمال قزوین واقع شده است.

کد خبر 4358527

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جذب سرمایه گذار برای تولید چهار هزار مگاوات انرژی خورشیدی در کشور آغاز شد