زنده ماندن ریک در فصل نهم سریال The Walking Dead


زنده ماندن ریک در فصل نهم سریال The Walking Dead

اندرو لینکلن به تازگی پیشنهاد کرد، ریک گرایمز بهتر است در فصل نهم سریال The walking Dead زنده بماند و خروج وی از سریال دلیل مرگ ریک نشود. فصلی که در پیش‌رو داریم در واقع آخرین فصل از هنرنمایی «اندریو لینکلن» (Andrew Lincoln) خواهد بود چراکه وی تصمیم دارد در نیمه‌ی اول از فصل نهم سریال «مردگان متحرک»...

اندرو لینکلن به تازگی پیشنهاد کرد، ریک گرایمز بهتر است در فصل نهم سریال The walking Dead زنده بماند و خروج وی از سریال دلیل مرگ ریک نشود.

فصلی که در پیش‌رو داریم در واقع آخرین فصل از هنرنمایی «اندریو لینکلن» (Andrew Lincoln) خواهد بود چراکه وی تصمیم دارد در نیمه‌ی اول از فصل نهم سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)خداحافظی کند.

از وقتی که خبر ترک لینکلن از سریال محبوب شبکه‌ی AMC پخش شده، طرفداران این سریال حدس میزنند که ریک احتمالا خواهد مرد. اوایل این ماه، تویتر رسمی سریال The Walking Dead برای تماشاچیان خود پیامی رمزآلود و حاوی تئوری‌های جدید فرستاد تا آن‌ها را بیشتر در حدس و گمان غرق کند. این پیام حاوی بخشی از نمایشنامه بود و درواقع مانند خیلی از سریال‌های محبوب دیگر، بازیگران و دستند درکاران سریال The Walking Dead دوست دارند طرفداران را بیشتر درگیر حدس و گمان‌های متفاوت کنند.

لینکلن در واقع پیشنهاد داد که بهتر است مانند کامیک اصلی این سریال، ریک بخاطر ترک وی از مجموعه نمرده و به جایی دور فرستاده شود. او همچنین خروج «لنی جیمز» (Lenny James) را مثال زد و گفت که کاراکتر وی یعنی مورگان، با اینکه در کامیک مرده اما در سریال دوام آورده بود و حالا در سریال Fear The Walking Dead نقش‌آفرینی می‌کند.

زنده ماندن ریک در فصل نهم سریال The Walking Dead
وی در ادامه همچنین گفت:

بله، این هم راهیست اما من به شما نخواهم گفت ما کدام راه را انتخاب خواهیم کرد. من شخصا راه لنی جیمز را پیشنهاد کردم اما در کل اتفاقاتی که در فصل بعدی در پیش‌رو داریم بسیار قابل توجه هستند و من واقعا به خودمان و دستند در‌کاران افتخار می‌کنم که تا اینجا پیش رفتیم.

لینکلن خیلی وقت بود که در تکاپوی گرفتن تصمیمی درست در این رابطه یعنی ترک سریال بود. چرا که خانواده‌ی وی در انگلستان بوده و خود برای فیلم‌برداری در طول تابستان و پاییز مجبور بود در جرجیا بماند.

حالا تماشاچیان و طرفداران این سریال تا پاییز امسال یعنی زمانی که سریال The Walking Dead برگردد وقت دارند تا همچنان به حدس و گمان‌های خود ادامه دهند. البته این اصلا عجیب نیست که سریال پرطرفداری همچون سریال The Walking Dead اینقدر تماشاچیان را مشغول حدس و گمان‌های متفاوت کند.

تماشاچیان همچنین منتظر برگشت «جان برنثال» (John Bernthal) به عنوان شین خواهند بود و «مایکل کالیتز» (Michael Cudlitz) نیز دقیقا پس از اپیزود دوازده برمی‌گردد اما در رابطه با جریان ریک، طرفداران همچنان باید منتظر برگشت سریال The Walking Dead بمانند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
زنده ماندن ریک در فصل نهم سریال The Walking Dead

منتخب امروز


چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟