آموزش تایید کد امنیتی واتساپ برای یک مخاطب خاص


واتساپ داری رمزنگاری پایان به پایان است. چت بین کاربران توسط یک کلید رمزنگاری که مخفی نگه داشته می شود ، رمزنگاری شده است. شما نمی توانید ببینید چه کلیدی برایتان تعیین شده است. اما باید راهی وجود داشته باشد که کاربران از رمزنگاری چت‌شان اطمینان حاصل کنند. در این مقاله به آموزش نحوه تایید کد امنیتی واتساپ برای یک مخاطب می پردازیم با...

واتساپ داری رمزنگاری پایان به پایان است. چت بین کاربران توسط یک کلید رمزنگاری که مخفی نگه داشته می شود ، رمزنگاری شده است. شما نمی توانید ببینید چه کلیدی برایتان تعیین شده است. اما باید راهی وجود داشته باشد که کاربران از رمزنگاری چت‌شان اطمینان حاصل کنند. در این مقاله به آموزش نحوه تایید کد امنیتی واتساپ برای یک مخاطب می پردازیم با روژان همراه شوید.

تایید کد امنیتی واتساپ / دریافت کد امنیتی برای امن کردن چت واتساپ

برای تایید کد امنیتی واتساپ به یا به یک عکس از کد امنیتی نیاز دارید یا اینکه دوستان‌تان به همراه گوشی هایشان در کنارتان باشند.

اگر عکس کد امنیتی را انتخاب کنید باید آن را برای مخاطب مورد نظر ارسال کنید. برای ارسال کد صفحه چت با شخص مورد نظر را باز کرده و روی اسم مخاطب در بالای صفحه تپ کنید.

در صفحه جزئیات روی Encryption تپ کنید. حالا یک کد QR و یک کد شماره ای برای شما نمایش داده می شود که باید روی کلید اشتراک گذاری ضربه بزنید.

واتساپ اجازه اسکن کد با دوربین گوشی را نمی دهد و باید مخاطب شما با مقایسه دستی کد خودشان و کدی که شما ارسال کرده اید به تایید رمزگذاری برسند.

آموزش تایید کد امنیتی واتساپ برای یک مخاطب خاص

اگر مخاطب مورد نظر در کنارتان است، روی Scan code در پایین صفحه تپ کنید و دوربین گوشی خود را رو به نمایشگر گوشی دوست‌تان که آن هم همین صفحه را دارد نگه داشته تا تیک سبز ظاهر شود . حالا مطمئن هستید که چت شما رمزنگاری شده است.

بیشتر بخوانید:

آموزش قفل کردن گروه برای جلوگیری از ارسال پیام توسط اعضا در واتساپ

۳ ترفند برای دیلیت اکانت واتساپ بصورت کامل در اندروید و آیفون

ترفند مخفی کردن عکس پروفایل واتساپ برای یک شخص یا همه افراد

ترفند ارسال پیام به صورت گروهی در واتساپ

ترفند مخفی کردن چت شخصی و گروه در واتساپ بدون برنامه جانبی

آموزش تایید کد امنیتی واتساپ برای یک مخاطب خاص

باید اضافه کنیم که کد امنیتی واتساپ فقط در شرایط خاص تغییر می کند، مثلا اگر واتساپ را حذف و دوباره نصب کنید یا گوشی یا شماره خود را تغییر دهید.

اگر کد امنیتی واتساپ برای یک مخاطب تغییر کند شما هشداری دریافت خواهید کرد در اینصورت کد قدیمی دیگر کار نمی کند.

اگر کد مورد نظر با کد امنیتی مخاطب یکسان نبود، یا کد تغییر کرده یا اینکه شما کد اشتباهی استفاده کرده اید. اگر کد امنیتی واتساپ شما لو رفت و دست شخص نانشاس افتاد نگران نباشید. چون این کد فقط برای تایید رمزنگاری چت شماست و کسی نمی تواند با آن به چت های شما نفوذ کند.

گروه ترجمه روژان

آموزش تایید کد امنیتی واتساپ برای یک مخاطب خاص

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)