ادامه عملیات گسترده رزمندگان انصارالله در جنوب یمن+ تصاویر


ادامه عملیات گسترده رزمندگان انصارالله در جنوب یمن+ تصاویر

رزمندگان مقاومت انصارالله یمن در ادامه عملیات خود در مناطق جنوبی استان تعز موفق شدند ده‌ها شورشی را کشته و زخمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت اسلامی «انصارالله» با کمک ارتش یمن در ادامه عملیات خود در مناطق جنوبی استان تعز موفق شدند ده‌ها شورشی را کشته و زخمی کنند.

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان مقاومت یمن در ادامه عملیات خود در منطقه «موزع» و سه‌راه «الوازعیه» واقع در جنوب استان تعز توانستند خسارت سنگینی را به شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» وارد کنند.

رزمندگان یمنی در این عملیات گسترده موفق شدند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی مربوط به شورشیان را به غنیمت بگیرند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان یمنی تلاش می‌کنند با پاک‌سازی کامل منطقه «الوازعیه»، ارتباط شورشیان را از محور جنوبی یمن با مناطق غربی به‌طور کامل مسدود کنند.

منطقه «الوازعیه» از محور غربی به تنگه «باب المندب»، از محور جنوبی به شمال غرب استان «لحج» و از محور شمالی به سه‌راهی راهبردی «موزع» متصل می‌شود؛ جاده اصلی جنوب غرب استان لحج – الوازعیه – سه‌راهی موزع- شرق المخاء – الخوخه – شهر ساحلی الحدیده از غرب رشته‌کوه‌های الوازعیه می‌گذرد و همین مسئله اهمیت این منطقه را چند برابر کرده است.

از منطقه «الصلو» واقع در جنوب شرق شهر «تعز» خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی توانستند گروهی از شورشیان در منطقه را شناسایی و اطلاعات را در اختیار یگان موشکی انصارالله قرار دهند.

یگان موشکی و توپخانه‌ای انصارالله نیز با بررسی منطقه محل تجمع شورشیان را به‌صورت دقیق مورد هدف قرار دادند و علاوه بر کشته و زخمی کردن ده‌ها تن از آن‌ها، خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی مزدوران وارد کردند.

شورشیان با پشتیبانی کامل ائتلاف تلاش دارند با اشغال کامل استان تعز، ارتباط نیروهای یمنی با جنوب کشور را به‌ طور کامل مسدود کنند.

نیروهای انصارالله و ارتش یمن در چهار سال گذشته با وجود امکانات کم و حمله‌های گسترده هوایی ائتلاف، حدود 45 درصد از استان را تحت کنترل خود داشته باشند.

المسیرة نت

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سریع‌ترین تایپیست جهان؛ تایپ 305 کلمه در یک دقیقه!