روند تولید در کشور به هیچ قیمتی نباید متوقف شود


روند تولید در کشور به هیچ قیمتی نباید متوقف شود

یاسوج- عضو هیأت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: به هیچ قیمتی نباید روند تولید در کشور متوقف شود.


به گزارش خبرنگار مهر، آرمان خالقی ظهر سه شنبه در همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر قرار است تملکی در حوزه واحدهای بدهکار انجام شود، نباید این موضوع به توقف روند تولید ختم شده و شرایط فعلی ما در اقتصاد، وضعیتی (فورس ماژور) است.

خالقی با بیان اینکه باید شرایط فعالیت سرمایه گذاران در کشور تسهیل شود و هدفگذاری هایی نیز در این بخش انجام شده است، ابراز داشت: به هر دلیلی نمی توان مدیر صنعتی را ممنوع الخروج کرد و باید اقدامات اصولی و کارشناسی شده با هدف عدم وارد شدن ضربه به تولید محقق شود.

خالقی با اشاره به ارائه خدمات توسط شرکت های خدمات رسان، اظهار کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی ها، شرکت های خدمات رسان حق قطع کردن خدمات واحدهای تولیدی را نخواهند داشت.

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به پیش بینی تحریم های آینده، اظهار کرد: احتمال تحریم ها در آینده جدی است و آمریکا با بکارگیری تیم ها و با تمام توان به دنبال اجرایی کردن تحریم است و ما نیز باید در برابر این تحریم ها برنامه داشته باشیم.

وی افزود: نباید منتظر حرکت دشمن بود و اهداف تشدید تحریم ها مواردی مانند حمل و نقل و بیمه خواهد بود.

خالقی با اشاره به آسیب های عدم صادرات، تصریح کرد: ‌اگر صادرات محقق نشود، واحد های صادرات محور ما به سمت بازار داخل آمده و واحد های کوچک تر و متوسط لطمه می خورند.

وی همچنین بر همکاری و برنامه ریزی کارشناسی شده در راستای بهبود شرایط اقتصادی در کشور تاکید کرد.

کد خبر 4362174

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی