تأسیس کارخانه جدید ب‌ام‌و در مجارستان به خاطر افزایش تقاضا


تأسیس کارخانه جدید ب‌ام‌و در مجارستان به خاطر افزایش تقاضا

پس از سرمایه‌گذاری‌های سنگین در آمریکا، چین و مکزیک، گروه ب‌ام‌و هم‌اکنون توجه خود را معطوف مهم‌ترین بازارش یعنی اروپا کرده است. می‌پرسید چقدر مهم؟! 1.1 میلیون دستگاه خودرویی که این گروه خودروسازی سال پیش در اروپا فروخته نشان دهنده سهم 45 درصدی از کل فروش بوده است. همچنین فروش ژانویه تا ژوئن 2018 این... نوشته تأسیس کارخانه جدید...

پس از سرمایه‌گذاری‌های سنگین در آمریکا، چین و مکزیک، گروه ب‌ام‌و هم‌اکنون توجه خود را معطوف مهم‌ترین بازارش یعنی اروپا کرده است. می‌پرسید چقدر مهم؟! 1.1 میلیون دستگاه خودرویی که این گروه خودروسازی سال پیش در اروپا فروخته نشان دهنده سهم 45 درصدی از کل فروش بوده است. همچنین فروش ژانویه تا ژوئن 2018 این شرکت با رشد 1.2 درصدی در اروپا مواجه شده است و فروش ب‌ام‌و در این بازه زمانی به 560 هزار دستگاه رسیده است.

تأسیس کارخانه جدید ب‌ام‌و در مجارستان به خاطر افزایش تقاضا
به منظور پاسخگویی بهتر به خریداران مشتاق محصولات گروه ب‌ام‌و، کارخانه جدیدی در نزدیکی دبرسن مجارستان ساخته خواهد شد. ب‌ام‌و 1 میلیارد دلار در این تأسیسات سرمایه‌گذاری می‌کند. با تأسیس این کارخانه بیش از هزار نفر مشغول تولید حداکثر 150 هزار خودرو در سال خواهند شد.

ب‌ام‌و نگفته کدام محصولات در این کارخانه تولید خواهند شد اما به تولید محصولات با قوای محرکه مرسوم و الکتریکی شده در یک خط تولید اشاره کرده است. این کمپانی می‌گوید دبرسن را به خاطر زیرساخت‌های خوب و نزدیکی به شبکه تأمین‌کنندگان انتخاب کرده است. همچنین ب‌ام‌و خاطرنشان می‌سازد استخدام پرسنل بامهارت آسان‌تر خواهد بود. این شرکت قول داده کارخانه جدید دبرسن باعث ایجاد شغل‌های جدید در زنجیره تأمین و سرویس خواهد شد.

پیرو حضور مرسدس، آئودی و سوزوکی در مجارستان، ب‌ام‌و نیز کارهای ساخت این کارخانه جدید را از نیمه دوم سال آینده شروع خواهد کرد. شایان ذکر است این محل حدود 200 کیلومتر با بوداپست پایتخت مجارستان فاصله دارد. این کارخانه استانداردهای جدیدی در بحث انعطاف‌پذیری، دیجیتالی شدن و تولید وضع خواهد کرد. گروه ب‌ام‌و سال پیش متریال و سرویس‌هایی به ارزش 1.48 میلیارد یورو را از شرکای مجارستانی خریداری کرد بنابراین تصمیم به ساخت کارخانه جدید در دبرسن منطقی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز