شاخص‌های امنیتی دشتستان بهبود یافت/ کاهش 19 درصد جرایم خشن


شاخص‌های امنیتی دشتستان بهبود یافت/ کاهش 19 درصد جرایم خشن

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از بهبود شاخص‌های امنیتی در این شهرستان خبر داد و گفت: شاهد کاهش 19 درصد جرایم خشن در دشتستان هستیم.


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید جواد رضوی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در شهرستان دشتستان تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی در این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به کاهش ۱۹ درصدی جرایم خشن در شهرستان دشتستان طی چهار ماهه نخست امسال بیان کرد: در این مدت شاهد کاهش ۵۰ درصدی قتل‌ها در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

کاهش ۳۹ درصدی تصادفات فوتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: کاهش ۱۰۰ درصدی گروگانگیری، کاهش ۴۷ درصدی سرقت به عنف و کاهش ۵۰ درصدی تجاوز به عنف را در چهارماهه نخست امسال شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس راهور و اصلاح نقاط حادثه خیز در این شهرستان بیان کرد: با این اقدامات شاهد کاهش ۳۹ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۲۶ درصدی تعداد متوفیان تصادفات بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: این میزان کاهش در تصادفات درون شهری ۳۳ درصد و در تصادفات برون شهری ۲۴ درصد بوده است.

کشف ۹۰ درصد سرقت‌ها

وی با اشاره به اینکه مقابله جدی با سرقت‌ها را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داشته‌ایم، تصریح کرد: در این راستا گشت‌های انتظامی تقویت شد و گشت‌های نامحسوس راه‌اندازی شد.

رضوی گفت: طی چهار ماهه نخست امسال سرقت موتور سیکلت ۳۰ درصد، سرقت داخل خودرو ۲۹ درصد، سرقت قطعات اتومبیل ۴۰ درصد و سرقت اتومبیل ۲۵ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان ادامه داد: طی این مدت شاهد کشف ۹۰ درصد سرقت‌ها در شهرستان بوده‌ایم.

کد خبر 4363998

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری