خشتان آبی‌ها را پیش انداخت/ گزارش زنده؛ اس.خوزستان 1- پدیده 0


خشتان آبی‌ها را پیش انداخت/ گزارش زنده؛ اس.خوزستان 1- پدیده 0

وحید خشتان به عنوان پدیده این فصل استقلال خوزستان با ضربه و حرکت دیدنی‌اش گل اول آبی‌ها را به نام خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان داریوش یزدی امیدوارند در اولین بازی خانگی خود موفق شوند پدیده مشهد را با شکست مواجه کنند تا از برچسب تیم مدعی سقوط دور شوند. در سمت مقابل شاگردان یحیی گل محمدی که بازی اول خود را مقابل پرسپولیس با بدشانسی از دست داده‌اند، نمی‌خواهند این روند برای آنها تداوم داشته باشد و با امید زیادی در اهواز حضور یافته‌اند تا با نتیجه استادیوم غدیر را ترک کنند.


استادیوم: غدیر تماشاگر: حدود 2 هزار نفر
داور: شاهو اصلانی کمک داوران: بابک عباسقلی زاده و فرزاد بهرامی


استقلال خوزستان:

حسین پورحمیدی مصطفی کیانی احمد آل‌نعمه مهرداد پورابوالقاسم وحید حمدی‌نژاد وحید نامداری میثم کریمی ایوب کلانتری وحید خشتان محمد شریفی رضا درویشی


سرمربی: داریوش یزدی


پدیده مشهد:

محمد ناصری علی نعمتی مسعود ریگی سعید صادقی محمدرضا ناصحی اکبر صادقی امین قاسمی‌نژاد محمدرضا خلعتبری حسین مهربان محمد قنبری مرتضی منصوری

سرمربی: یحیی گل محمدی

شرح گل:

استقلال خوزستان 1 پدیده مشهد 0 ( دقیقه 24، وحید خشتان): ارسال از سمت چپ توسط حمدی نژاد با حرکت دیدنی خشتان و تو سر توپ این بازیکن و ضربه نهایی‌اش به گل اول آبی‌پوشان تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه 14: ارسال وحید خشتان از روی ضربه ایستگاهی نتیجه‌ای برای این تیم نداشت و در نهایت با خطا روی بازیکن پدیده توپ در اختیار سرخپوشان قرار گرفت.
دقیقه 20: ارسال برای درویشی در شرایطی که هیچ مدافعی این بازیکن را تحت فشار قرار نداده بود با ضربه مناسبی همراه نشد تا فرصت ایده آل خوزستانی‌ها برای گلزنی از دست برود.


نکات ویژه:


ایمان مبعلی که در این فصل راهی استقلال خوزستان شده در این بازی حضور نخواهد داشت.


پدیده مشهد علیرغم ایجاد موقعیت فراوان برابر پرسپولیس نتوانست به گلی دست یابد و باید دید در این بازی کدامیک از بازیکنان قادر خواهد بود اولین گل سرخپوشان مشهدی و تنها نماینده این استان را به نام خود کند.


وحید خشتان، گلزن گمنام استقلال خوزستان در بازی اول بود که توانست گل تک امتیازی تیمش را مقابل گسترش به نام خود کند و باید دید در این بازی نیز قادر به درخشش خواهد بود یا خیر.


علیرغم حرف و حدیث فراوان در خصوص عدم رضایت شاکی خصوصی محمدرضا خلعتبری، این بازیکن موفق شد در این بازی برای پدیده به میدان برود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرمربی یووه: امشب تا مدت‌ها در یادم می‌ماند