طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 رسما به نمایش درآمد


طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 رسما به نمایش درآمد

رسانه کلیک – کمتر از یک هفته تا معرفی پرچمدار آینده سامسونگ زمان باقی مانده و به تازگی طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 به اینترنت راه پیدا کرده است. به تازگی طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 در یک تصویر به نمایش گذاشته شده است. در این تصویر که مربوط به صفحه پیش خرید […] نوشته طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 رسما به نمایش درآمد اولین بار در رسانه کلیک...

رسانه کلیک – کمتر از یک هفته تا معرفی پرچمدار آینده سامسونگ زمان باقی مانده و به تازگی طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 به اینترنت راه پیدا کرده است.

به تازگی طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 در یک تصویر به نمایش گذاشته شده است. در این تصویر که مربوط به صفحه پیش خرید این گوشی هوشمند است، می توان به نحوه طراحی دوربین اصلی پی برد. این تصویر مربوط به صفحه پیش فروش این گوشی هوشمند در وب‌سایت کشور نیوزلند بوده که البته هم اکنون از این وب‌سایت برداشته شده است.

بر اساس این تصویر طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 تفاوت چندانی با نسل کنونی محصولات سری نوت سامسونگ ندارد. در گلکسی نوت 8 نحوه قرارگیری سنسور دوربین اصلی و اسکنر اثر انگشت مشابه با گلکسی اس 8 و S8 پلاس است که البته برخی کاربران نسبت به این موضوع ناراضی بودند.

سامسونگ برای رفع این موضوع سنسور اثر انگشت را در جدیدترین پرچمداران خود به زیر دوربین اصلی دستگاه منتقل کرد. با توجه به تصویری که طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 را به نمایش می گذارد، سنسور اثر انگشت این فبلت در بخش پایینی دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد.

بخش پایینی گلکسی نوت ۹ میزبان جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB-C و محل قرارگیری قلم S Pen است. دستگاه موجود در این تصویر به رنگ آبی بوده با این حال به قلم S Pen طلایی رنگ مجهز شده است (قلم S Pen نوت 9 در تصویر جدیدی به نمایش در آمد).

طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 رسما به نمایش درآمد

طراحی پنل پشتی گلکسی نوت 9 رسما به نمایش درآمد

بر اساس گزارش های اخیر تنها این نمونه از قلم S Pen با رنگ متفاوت با بدنه بهره می برد. در ماه پیش گزارشی در رابطه با قلم S Pen در فضای مجازی منتشر شده بود که به رنگ های آن اشاره می کرد. بر اساس این گزارش قلم S Pen در رنگ های مشکی، خاکستری، بنفش، آبی و قهوه ای به بازار راه پیدا می کند.

در تصویر فاش شده از صفحه پیش فروش گلکسی نوت ۹ به فروش قوی ترین گوشی هوشمند تولید شده به وسیله این شرکت کره ای اشاره شده است. این فبلت با توجه به بازار هدف به پردازنده اسنپدراگون 845 و یا اگزینوس 9810 مجهز می شود (قیمت گلکسی نوت 9 لو رفت؛ قمار خطرناک سامسونگ).

گزارش ها و شایعات گذشته برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را اعلام کرده بودند که از میان آن ها می توان به نمایشگر 6.3 اینچی، استفاده از 6/8 گیگابایت رم، تجهیز به 128/512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه از دوربین اصلی یکسان با گلکسی S9 پلاس بهره می برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند