لیون برای خرید مینا با شیاطین سرخ وارد رقابت شد


لیون برای خرید مینا با شیاطین سرخ وارد رقابت شد

باشگاه لیون فرانسه هم به کورس جذب مدافع میانی کلمبیایی تیم فوتبال بارسلونا وارد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که آینده یری مینا در هاله‌‌ای از ابهام قرار دارد، باشگاه لیون ابراز اطمینان کرده که خواهان جذب این مدافع کلمبیایی از بارسلونا و تلاش خود را هم برای بردن او به فرانسه آغاز کرده است.

پیش از این به نظر می‌رسید که منچستریونایتد پروپاقرص‌ترین مشتری بازیکن سابق پالمیراس برزیل باشد اما رقم درخواستی بارسلونا برای فروش بازیکنی که او را در ماه ژانویه سال جاری خرید آنقدر بالاست که شیاطین سرخ حاضر به پرداخت آن نیستند. بارسلونا به دلیل پر بودن سهیه بازیکنان غیراروپایی‌اش می‌‌خواهد مینا را بفروشد تا اجازه خرید بازیکن غیر اروپایی دیگری را داشته باشد.

علاوه بر این اخباری در خصوص توافق بارسلونا و اورتون برای انتقال مینا به گودیسون پارک منتشر شده بود اما باشگاه کاتالان آن را تکذیب کرد. آبی‌های مرسی‌ساید مانند منچستریونایتد خواهان جذب مدافع میانی بارسا هستند اما همچون شیاطین سرخ نمی‌خواهند برای خرید او بیش از 30 میلیون یورو بپردازند.

در این میان اما باشگاه لیونل قصد دارد وارد عمل شود و اطمینان دارد که می‌تواند مینا را به فرانسه ببرد. ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون در این باره به شبکه‌های اجتماعی گفت: یری مینا هنوز تمایل فراوانی برای بازی در لیون دارد و ما هم اطمینان داریم که او بازیکن ما خواهد شد و در لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جایگزین رشیدی کوچی در مجلس مشخص شد