حضور بیش از 1200 نوجوان علی آبادی در طرح اوقات فراغت


حضور بیش از 1200 نوجوان علی آبادی در طرح اوقات فراغت

گرگان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آباد کتول گفت: امسال بیش از هزار و 200 نفر از نوجوانان علی آبادی در طرح اوقات فراغت با عنوان هسته فرهنگی و بوستان معرفت شرکت کردند.


حجت الاسلام سید علی حسینی، در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت نثش رسانه، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه مطبوعات کار بسیار ارزنده ای است اما می طلبید در فضای بزرگتری این کار انجام می شد.

وی افزود: در این دوره از برگزاری نمایشگاه مطبوعات فضا سازی عمومی صورت نگرفته و شاهد تبلیغات بسیار اندکی در سطح شهرستان بودیم.

حسینی در ادامه اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام تابستان طرح اوقات فراغت توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آباد کتول در حال برگزاری است.

وی افزود: بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از نوجوانان در طرح اوقات فراغت با عنوان هسته فرهنگی و بوستان معرفت شرکت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه طرح اوقات فراغت از پنجم تیر ماه آغاز و تا ۲۰ مرداد ادامه دارد، گفت: بیش از ۹۴۰ نفر در کلاس های قرآن شرکت کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روز جهانی مساجد را در پیش خواهیم داشت برنامه های بسیاری همچون تجلیل از هیئت امنا، امام جماعت، خادمین و رابطین مساجد را در دستور کار خود قرار داده ایم.

حسینی اظهار کرد: شهرستان علی آباد کتول دارای ۱۸ خانه عالم است که برخی از این ها با اعتبار دولتی و برخی ها توسط مردم ساخته شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ مسجد در شهرستان علی آباد کتول دعای عرفه برگزار کردند که پیش بینی می شود این برنامه امسال در ۶۰ مسجد این شهرستان برگزار شود.

کد خبر 4368058

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز بهار در جنگل های هیرکانی النگدره گرگان