97 درصد صنایع گلستان کوچک و متوسط است


گرگان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: 97 درصد صنایع گلستان کوچک...
گرگان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: 97 درصد صنایع گلستان کوچک و متوسط است و شرکت شهرک های صنعتی برآن ها نظارت می کند.

حجت اله خلیل زاده در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رسانه ها نقش به سزایی در توسعه اجتماعی جامعه دارند و همانگونه که دیوان محاسبات و بازرسی بر عملکرد دستگاه های اجرایی دارند اصحاب رسانه هم نقش نظارتی دارند.

وی با تاکید بر این نگاه عمومی به هر حوزه با نگاه تخصصی فاصله دارد، افزود: ماهم به مانند کشورهای توسعه یافته نیازمند خبرنگاران تخصصی در حوزه صنعت هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان بیان کرد: ۹۱ درصد از صنایع گلستان کوچک و ۶ درصد متوسط هستند و شرکت شهرک های صنعتی متولی نظارت و توجه به آن هاست.

وی ادامه داد: شرکت شهرک های صنعتی به عنوان دستگاه متولی در کنار وظایف نرم افزاری تلاش دارد در این حوزه اثرگذار باشد و نیازها که وجود دارد را شناسایی و رفع کند.

خلیل زاده با اشاره به این که در سال های اخیر در منویلت مثام معظم رهبری و شعار سال بر موضوعات اقتصادی تاکید شده است، اضافه کرد: یکی از برنامه های حمایتی شرکت شهرک ها فراهم کردن زمینه حضور تولیدکنندگان و صنعتگران گلستان در نمایشگاه های ملی و بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۱ تا ۲۳ مردادماه نمایشگاه کالای ایرانی در تهران برگزار می شوند و با حمایت شرکت شهرک های صنعتی گلستان، ۲۰ واحد صنعتی استان به طور رایگان در این نمایشگاه حضور می یابند.

کد خبر 4369857
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته