لوازم آرایشی رنگی بهار 97


لوازم آرایشی رنگی بهار 97 بسیاری از ما به خوبی با سبک آرایش های رنگی متعلق به دهه های 80 و 90 آگاه هستیم، اما... نوشته لوازم آرایشی رنگی بهار 97 اولین بار در اولی ها. پدیدار شد.

لوازم آرایشی رنگی بهار 97

بسیاری از ما به خوبی با سبک آرایش های رنگی متعلق به دهه های 80 و 90 آگاه هستیم، اما خوب است بدانیم که آرایش های رنگی، دوباره روی کار آمده اند و بعد از چند سالی که سلیقه ها روی رنگ های خنثی، تیره و دودی متمرکز بود، تغییری اساسی در سبک آرایش و مد ایجاد کرده اند. در این بخش از اولی ها زیباترین رنگ ها برای بهار 2018-1397 را ببینید.

بنفش پنتون: رنگ سایه چشم بهاری

لوازم آرایشی رنگی بهار 97

رنگ سایه چشم بهاری

رنگ‌های پنتون همیشه زیبا و جذاب هستند، اما امسال نوبت رنگ بنفش است که سبک آرایشتان را خاص کند. این رنگ اگر کمی با اکلیل همراه باشد، خیلی زیباتر خواهد بود.

مات و روشن: رنگ رژلب

لوازم آرایشی رنگی بهار 97

رنگ رژلب

رژلب قرمز یک مد دائمی برای آرایش صورت است، اما بهتر است کمی در آن تغییر ایجاد کنید و قرمز روشن و مات را انتخاب کنید، رنگی که تمام صورتتان را روشن‌تر و شاداب‌تر از چیزی که هست، جلوه می‌دهد.

رنگی و رنگی: خط چشم با رنگ مورد علاقه تان

لوازم آرایشی رنگی بهار 97

خط چشم با رنگ مورد علاقه

فرقی ندارد که چه رنگی را دوست دارید و انتخاب می‌کنید، فقط یک خط چشم رنگی بزنید تا تمام آرایشتان را تحت تاثیر قرار دهد. تفاوت و جزابیتی که با خط چشم رنگی تجربه خواهید کرد را هرگز از یاد نخواهید برد و همیشه دوست دارید که در روزهای خاص مانند تعطیلات از آن استفاده کنید، همانند افراد مشهور! بهتر است که نگاهی به استایل و جواهرات خود بیندازید و یکی از رنگ‌های به کار رفته در آن‌ها را انتخاب کنید و خط چشمتان را هماهنگ با آن تعیین کنید.

براق و براق‌تر: آرایش پوست

لوازم آرایشی رنگی بهار 97

آرایش پوست

سال گذشته، سال آرایش پوست و تحول در آن بود که از زاویه‌دار کزدن صورت به روش کانتور، به سمت براق و هایلایت کردن گوشه‌هایی از صورت پیش‌ رفت. این سبک واقعا باعث شادابی و روشنی صورت و آرایش آن می‌شود.

نکته آرایشی مهم:

اگر از آرایش رنگی برای آرایش چشمتان استفاده می‌کنید، بهترین توصیه برای آرایش لب‌ها استفاده از رژلب قرمز یا رژلب کالباسی، رنگی نزدیک به رنگ لب‌های خودتا است. اما فراموش نکنید که روی رنگ رژلب صورتی یا قرمزی که به لب‌ها می زنید، برق لب بزنید.

برق لب نیز یکی از ترندهای سال 2018 است که صورت را حتی اگر آرایشی ندارید، جذاب‌تر و شداب‌تر نشان خواهد داد.

همچنین بخوانید: توسی ملایم ، رنگ ست لباس بهار 97 به پیشنهاد اولی ها


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست کامل قد بلندترین بازیگران زن ایرانی | زنان بازیگر خوش قد و قامت را بشناسید!