نخستین بنچمارک‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد


نخستین بنچمارک‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

هنوز یک روز از معرفی گلکسی نوت 9 نگذشته که نتایج تست‌های بنچمارک آن حاکی از اطلاعات تازه‌ای در رابطه با کارآیی این دستگاه در مقایسه با اسمارت‌فون‌های رقیب‌اش است. تست مذکور با استفاده از بنچمارک‌های گیگ‌بنچ 4 و 3DMark Slingshot Extreme 3.1، نسخه مجهز به اسنپ‌دراگون 845 و رم 6 گیگابایتی نوت 9 را مورد آزمایش قرار داده...

نخستین بنچمارک‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

هنوز یک روز از معرفی گلکسی نوت ۹ نگذشته که نتایج تست‌های بنچمارک آن حاکی از اطلاعات تازه‌ای در رابطه با کارآیی این دستگاه در مقایسه با اسمارت‌فون‌های رقیب‌اش است. تست مذکور با استفاده از بنچمارک‌های گیگ‌بنچ ۴ و ۳DMark Slingshot Extreme 3.1، نسخه مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و رم ۶ گیگابایتی نوت ۹ را مورد آزمایش قرار داده است.

همانطور که می‌دانید گیگ‌بنچ ۴، عملکرد پردازنده‌ها را در حالتی که همه هسته‌ها تحت بار باشند، اندازه‌گیری می‌کند. گلکسی نوت ۹ با امتیاز ۸۸۷۶ بسیار پایین‌تر از دستگاه هزار دلاری دیگر یعنی آیفون ۱۰ قرار گرفته و بعد از گوشی بسیار ارزان قیمت وان پلاس ۶، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. با وجود این، بهبود پردازنده آن نسبت به مدل قبلی‌اش یعنی نوت ۸ کاملا قابل توجه است (بیش از ۳۵ درصد). در رتبه آخر هم می‌توان پرچمدار گوگل را با امتیاز ۶۲۸۲ مشاهده کرد.

نخستین بنچمارک‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

این رو هم بخون:

اولین کالبدشکافی گلکسی نوت ۹: باتری بزرگ و سیستم خنک‌ساز قدرتمند!

تست ۳DMark، پردازنده‌های گرافیکی دستگاه را تحت فشار قرار می‌دهد. با وجود اینکه گلکسی نوت ۹ توانسته امتیاز خوبی را کسب نماید، اما باز هم پایین‌تر از آیفون ۱۰ و وان‌پلاس ۶ جای گرفته است. البته باید یادآور شد که حافظه رم گوشی وان پلاس ۶ مورد استفاده در این تست، ۸ گیگابایت بوده و همین امر در نتیجه آزمایش بی‌تاثیر نبوده است. به نظر می‌رسد که نوت ۹ از بُعد گرافیکی شباهت‌های زیادی با گلکسی اس۹ پلاس دارد، به‌طوریکه هر دوی آن‌ها در این بنچمارک نتایج تقریبا یکسانی کسب کرده‌اند.

نخستین بنچمارک‌های گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

این نکته را هم نباید فراموش کرد که برخلاف گوشی‌های وان پلاس ۶، نوت ۹ و گلکسی اس۹ پلاس که همگی امسال عرضه شده‌اند، آیفون ۱۰ مدلی است که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و نسخه ۲۰۱۸ آن هم قرار است چند ماه بعد روانه بازار شود.

البته تست‌های فشار بر روی گوشی‌ها، به‌طور کامل بازگو کننده شرایط واقعی آن‌ها در کاربردهای معمولی روزانه نیستند، اما با این‌حال می‌توانند دید بهتری از قابلیت‌های دستگاه‌های مختلف را تحت شرایط یکسان در اختیار ما قرار دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی عروس و داماد از جنسیت بچه شان در جشن عروسی / همه شوکه شدند ! + فیلم