معرفی فورد موستانگ مسابقات نسکار


معرفی فورد موستانگ مسابقات نسکار

فورد پس از گرامیداشت تولید ده میلیونمین دستگاه از موستانگ اقدام به معرفی خودروی مسابقه‌ای کاملاً جدید در مسابقات مانستر انرژی نسکار کاپ 2019 کرده است. این خودرو که هفدهم فوریه در مسابقه دیتونا 500 معرفی خواهد شد برای اولین بار موستانگ را در بالاترین سطح رقابت‌های نسکار قرار خواهد داد. اگرچه تعدادی از خودروهای... نوشته معرفی...

فورد پس از گرامیداشت تولید ده میلیونمین دستگاه از موستانگ اقدام به معرفی خودروی مسابقه‌ای کاملاً جدید در مسابقات مانستر انرژی نسکار کاپ 2019 کرده است.

معرفی فورد موستانگ مسابقات نسکار
این خودرو که هفدهم فوریه در مسابقه دیتونا 500 معرفی خواهد شد برای اولین بار موستانگ را در بالاترین سطح رقابت‌های نسکار قرار خواهد داد.

معرفی فورد موستانگ مسابقات نسکار
اگرچه تعدادی از خودروهای مسابقه‌ای شرکت کننده در نسکار از نظر طراحی خیلی به نمونه‌های تولیدی شبیه نیستند اما فورد می‌گوید تیم طراحی و پرفورمنس با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا استایل خاص موستانگ با قوانین نسکار هماهنگی داشته باشد. نتیجه نهایی کاملا احساس‌برانگیز است زیرا این خودروی مسابقه‌ای فورا به عنوان یک موستانگ قابل‌شناسایی می‌باشد.

معرفی فورد موستانگ مسابقات نسکار
موضوع جالب اینکه فورد تصمیم گرفته این خودروی مسابقه‌ای ظاهر شبیه موستانگ شلبی GT350 داشته باشد. این امر به معنی متفاوت بودن ظاهر این خودرو در مقایسه با موستانگ استانداردی است که سال پیش فیس لیفت شده بود.

معرفی فورد موستانگ مسابقات نسکار
فورد هنوز مشخصات فنی موستانگ نسکار را منتشر نکرده اما مدیر موتور اسپورت این برند می‌گوید:

تیم فورد پرفورمنس ما با تیم طراحی همکاری کرده تا موستانگی بسازد که در پیست رقابت خواهد کرد و البته به میراث پرافتخار این خودرو نیز وفادار خواهد بود.

معاون اجرایی نسکار نیز می‌گوید:

ما به دنبال دیدار با فورد موستانگ در رقابتی‌ترین سری مسابقات موتور اسپورت هستیم.

معرفی فورد موستانگ مسابقات نسکار
اگرچه این اولین باری است که موستانگ در سری مسابقات مانستر انرژی نسکار کاپ حضور پیدا می‌کند اما فورد موستانگ از سال 2011 در سری مسابقات نسکار Xfinity حاضر بوده است. موستانگ در این مسابقات کاملا موفق بوده است.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا