ساخت زیر لیوانی، سلیقه خودتون حرف اول رو می زنه!


گاهی اوقات وسایلی را برای دکوراسیون منزلمان تهیه می کنیم و با وجود هزینه زیاد باز هم دوستشان نداریم و احساس می کنیم مناسب نیستند. در صورتی که اگر بدانیم چگونه و چطور ساخته می شوند، می توانیم با سلیقه خودمان و با کم ترین هزینه ها آن ها را خلق...

گاهی اوقات وسایلی را برای دکوراسیون منزلمان تهیه می کنیم و با وجود هزینه زیاد باز هم دوستشان نداریم و احساس می کنیم مناسب نیستند. در صورتی که اگر بدانیم چگونه و چطور ساخته می شوند، می توانیم با سلیقه خودمان و با کم ترین هزینه ها آن ها را خلق کنیم. با این کار دقیقا همان چیزی را که می خواهیم به دست می آوریم و همه چیز حتی رنگ ها را متناسب با دکوراسیون خانه مان انتخاب می کنیم. زیرلیوانی ها هم از همین دسته اند. وسایل کوچک اما کاربردی که می توانند تاثیر زیادی در تزیینات منزل شما داشته باشند. من سه نمونه چوبی، شیشه ای و نمدی را برای آموزش به شما آماده کرده ام.

زیرلیوانی چوبی

ساخت زیر لیوانی، سلیقه خودتون حرف اول رو می زنه!

وسایل مورد نیاز ساخت زیر لیوانی چوبی

چوب بستنی کاتر و خط کش قهوه ( یا هر رنگ دلخواه ) چسب چوب

​مطلب پیشنهادی : ۱۰ ایده قلاب بافی مدرن، زیرلیوانی های خلاقانه ببافید!

ساخت زیر لیوانی، سلیقه خودتون حرف اول رو می زنه!

​مراحل ساخت زیر لیوانی چوبی

برای ساخت یک زیر لیوانی چوبی ابتدا باید چوب بستنی های خود را آماده نمایید. برای این کار قسمت منحنی دوسر چوب بستنی را بریده تا به شکل مستطیل تبدیل شود. سپس آن ها را در قهوه حل شده در آب جوش بریزید و مدتی بگذارید باقی بمانند تا تغییر رنگ بدهند. در مرحله آخر توسط چسب چوب، آن ها را به شکل پالت های چوبی کوچک روی هم بچسبانید. البته مانند تصویر بالا می توانید به جای چوب بستنی از چوب های الواری آماده نیز استفاده نمایید. ویدیوی زیر تمامی مراحی را به خوبی به شما نشان می دهد.

مطلب پیشنهادی : ساخت زیر لیوانی کنفی برای تزئین میز پذیرایی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خجالت آور رونمایی از حاملگی دختر تهرانی در عروسی اش بین میهمانان ! / عکس سونوگراف...