«گل گدوت» به تیم دوبلاژ انیمیشن رالف خرابکار 2 ملحق شد


«گل گدوت» به تیم دوبلاژ انیمیشن رالف خرابکار 2 ملحق شد

رسانه کلیک – گل گدوت یکی از بازیگران مطرح در هالیوود محسوب می شود. این بازیگر به تازگی به عنوان صداپیشه به تیم انیمیشن رالف خرابکار 2 پیوسته است. گل گدوت بازیگر فیلم واندر وومن در قسمت دوم انیمیشن Wreck-it Ralph به عنوان صداپیشه حضور خواهد داشت. این بازیگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده به […] نوشته «گل گدوت» به تیم دوبلاژ...

رسانه کلیک – گل گدوت یکی از بازیگران مطرح در هالیوود محسوب می شود. این بازیگر به تازگی به عنوان صداپیشه به تیم انیمیشن رالف خرابکار 2 پیوسته است.

گل گدوت بازیگر فیلم واندر وومن در قسمت دوم انیمیشن Wreck-it Ralph به عنوان صداپیشه حضور خواهد داشت. این بازیگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده به عنوان شخصیت Shank در انیمیشن رالف خرابکار 2 به ایفای نقش می پردازد.

گل گدوت در اینستاگرام تصویری از Shank را منتشر کرده است. این شخصیت به عنوان یک راننده خودروهای مسابقه ای در بازی آنلاین «Slaughter Race» در انیمیشن Wreck-it Ralph 2 حضور خواهد داشت.

کارگردان انیمیشن رالف خرابکار 2، ریچ مور در رابطه با شخصیت Shank اعلام کرده است:

Shank یکی از جذاب‌ ترین شخصیت ها در دنیای بازی آنلاین «Slaughter Race» است. این شخصیت برخلاف ظاهر خشن خود قلب مهربانی دارد.

در انیمیشن رالف خرابکار 2 بازیگرانی مانند سارا سیلورمن، جان سی ریلی، جک مک‌بریر، تراجی پی. هنسون و جین لینچ به عنوان صداپیشه حضور دارند.

«گل گدوت» به تیم دوبلاژ انیمیشن رالف خرابکار 2 ملحق شد

«گل گدوت» به تیم دوبلاژ انیمیشن رالف خرابکار 2 ملحق شد

قسمت اول انیمیشن Wreck-It Ralph در سال 2012 اکران شد و توانست در بازارهای جهانی به فروش 470 میلیون دلار دست پیدا کند. این انیمیشن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

نویسندگی این انیمیشن بر عهده فیل جانسون و پاملا ریبون است و کارگردانی آن را نیز ریچ مور به همراه فیل جانسون بر عهده دارند. قسمت دوم انیمیشن رالف خرابکار با نام «رالف اینترنت را خراب می کند» در تاریخ 21 نوامبر سال جاری میلادی بر روی پرده سینما می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه