40 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان جهرم نیاز است


40 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان جهرم نیاز است

شیراز-ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل بیمارستان 310 تختخوابی سید الشهدای شهرستان جهرم نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است و با تخصیص آن جمع کل اعتبار هزینه شده برای این مرکز درمانی به حدود یک هزار و 400 میلیارد ریال خواهد رسید.

به گزارش ایرنا محمد جعفر علیزاده، دوشنبه در بازدید از روند ساخت بیمارستان سیدالشهدای جهرم بیان داشت: 500 میلیارد ریال اعتبار تیرماه 97 برای ادامه عملیات ساخت این بیمارستان تخصیص یافت و هم اینک این مرکز درمانی حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: متعاقب تخصیص این اعتبار، 150نیروی جدید برای پیشبرد روند ساخت و ساز این بیمارستان جذب کار شدند و پیشرفت عملیات احداث در حال حاضر بسیار رضایت بخش است.
علیزاده ادامه داد: هم اکنون ساخت این بیمارستان در قسمت‌های مختلف از جمله تاسیسات الکترونیک، موتورخانه و محوطه‌سازی به سرعت در حال انجام‌ است.
وی بیان کرد: این بیمارستان مقرر شده در سال ٩٨ به اتمام ‌رسد اما ماه مشخصی را نمی‌توان اعلام کرد زیرا این امر نیاز به زمان‌بندی دارد.
معاون توسعه و مدیریت منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی جهرم هم در این بازدید گفت: تخصیص اعتبار جدید به پروژه بیمارستان ٣10 تختخوابی جهرم موجب افزایش سرعت‌ ساخت آن شده است و اقدامات لازم برای جذب اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان انجام خواهد شد.
مهدی مصلی نژاد افزود: باید مسیر ورودی این بیمارستان برای رفت ‌و آمد خودروهای اورژانس، خودروهای شخصی و سایر وسایل نقلیه، هموار و مناسب سازی شود و این مهم نیاز به همکاری امور اراضی شهرداری و فرمانداری این شهرستان دارد که به زودی جلسه‌ای در این مورد تشکیل خواهد ‌شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9873 /6118

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!