هویت عامل حمله تروریستی لندن فاش شد+ تصاویر


دیلی میل در مطلبی، مشخصات عامل حمله تروریستی روز گذشته در مقابل پارلمان انگلیس در لندن را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه دیلی میل اعلام کرد عامل حمله تروریستی روز گذشته در لندن، یک مهاجر سودانی الاصل است که 5 سال پیش به انگلیس سفر کرد و در چند ماه گذشته، پدر و برادر خود را از دست داد.

این مرد 29 ساله که «صالح خاطر» نام دارد، در محلی زندگی می‌کرده است که با منزل سابق «خالد مسعود»، ضارب حمله‌ای مشابه در لندن، تنها 10 دقیقه فاصله دارد.

هویت عامل حمله تروریستی لندن فاش شد+ تصاویر

پلیس انگلیس اعلام کرده است مهاجم این حمله پیش از زیر گرفتن 15 دوچرخه سوار در مقابل ساختمان پارلمان این کشور، به مدت 6 ساعت در حوالی این منطقه رانندگی کرده است.

دوستان این مرد اعلام کرده اند او 5 سال پیش بدون خانواده خود به انگلیس سفر کرد و موفق به کسب تابعیت انگلیس شد. پلیس انگلیس قصد دارد به عنوان بخشی از تحقیقات درباره این پرونده، با تمامی 300 دوست او در صفحه کاربری فیس‌بوکش تماس بگیرد.

هویت عامل حمله تروریستی لندن فاش شد+ تصاویر

خالد مسعود که در نزدیکی محل اقامت صالح خاطر زندگی می‌کرده است، در ماه مارس 2017 در حمله‌ای مشابه به جمعیت حاضر در پل وستمینستر لندن با خودرو حمله کرد و پس از آن، از خودروی خود خارج شد و با چاقو به افراد حمله کرد.

هویت عامل حمله تروریستی لندن فاش شد+ تصاویر

پس از حمله وستمینستر، 4 حمله تروریستی دیگر در منچستر، پل لندن، پارک فینزبری در شمال لندن و پارسونز گزین در غرب لندن رخ داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها