چرا تابستان بهترین فصل برای اسباب‌ کشی است؟


چرا تابستان بهترین فصل برای اسباب‌ کشی است؟

اگر تاکنون اسباب‌کشی کرده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که اسباب کشی کار راحتی نیست و موارد مختلفی را باید در نظر داشته باشید. یکی از این موارد که اتفاقاً خیلی به کمک شما می‌آید انتخاب زمان مناسب برای اسباب‌کشی است. در این بین افرادی که تجربه‌ خوبی در اسباب‌ کشی دارند به‌خوبی می‌دانند که تابستان بهترین زمان برای اسباب‌کشی است. با نگاهی به...

چرا تابستان بهترین فصل برای اسباب‌ کشی است؟

اگر تاکنون اسباب‌کشی کرده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که اسباب کشی کار راحتی نیست و موارد مختلفی را باید در نظر داشته باشید. یکی از این موارد که اتفاقاً خیلی به کمک شما می‌آید انتخاب زمان مناسب برای اسباب‌کشی است. در این بین افرادی که تجربه‌ خوبی در اسباب‌ کشی دارند به‌خوبی می‌دانند که تابستان بهترین زمان برای اسباب‌کشی است. با نگاهی به گزارش‌های مؤسسه‌‌های باربری نیز می‌توانید متوجه شوید که این مؤسسه‌ها تابستان‌ها کار و کاسبی سکه‌ای دارند.

چرا تابستان بهترین فصل برای اسباب‌ کشی است؟

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟

آیا با 15 ماده غذایی قاتل چربی خون آشنا هستید؟
اگر به دنبال راهی بی‌دردسر برای کم کردن کلسترول خون هستید این کتاب الکترونیکی برای شماست
کافی است نشانی ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا یک نسخه از این کتاب ارزشمند را رایگان برای شما بفرستیم​

دانلود رایگان

اسباب کشی

چرا تابستان بهترین فصل برای اسباب‌ کشی است؟

در ادامه قصد داریم ببینیم چرا تابستان بهترین فصل برای اسباب‌ کشی است. با مجلۀ روزچین همراه باشید و این نوشتار را بخوانید.

در تابستان آب‌وهوا مناسب‌تر است

گاهی افراد چاره‌ای ندارند و باید در زمستان اسباب‌ کشی کنند. در این شرایط بدون‌شک هوای سرد مشکلات مختلفی را پیش‌رو قرار می‌دهد. یخ‌زدن معابر، سرمای هوا، گرم‌‌نگه‌‌داشتن منزل جدید، احتمال بارش برف یا باران حین اسباب‌ کشی، یخ‌زدن دست‌ها در زمان انتقال لوازم منزل و سرماخوردگی احتمالی پس از اسباب‌ کشی را تنها قسمتی از مواردی می‌توان دانست که اسباب‌ کشی در فصل سرد سال به‌دنبال دارد.

در تابستان دیگر نگران بارندگی نخواهید بود و با انرژی‌گرفتن از نور خورشید می‌توانید به‌راحتی اسباب‌های خود را به خانه‌ای جدید منتقل کنید. در این بین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند شب‌هنگام یا صبح‌زود اسباب کشی کنند. بدون‌شک سوز و سرمای زمستان در انتهای شب یا صبح زود مجالی برای اسباب‌ کشی باقی نمی‌گذارد، اما اسباب‌کشی در شب‌های کوتاه تابستان حال‌وهوای خاص خودش را دارد.

تابستان فرصت مناسبی برای فروش لوازم اضافی‌ است

اسباب کشی هزار و یک فایده دارد و فرصتی را مهیا می‌کند تا اهل منزل لوازمی را که مدت‌هاست از آن‌ها استفاده نکرده‌اند از انباری بیرون بیاورند. احتمالاً این لوازم در منزل جدید نیز مورد استفاده نیستند. درنتیجه پیشنهاد می‌کنیم نقل‌مکان به منزل جدید را به فال نیک بگیرید و لوازمی که بعید می‌دانید از آن‌ها استفاده کنید را بفروشید.

برای این کار بهتر است تمامی این لوازم را در حیاط جمع‌آوری کنید و با آگهی‌کردن در وب‌سایت‌های فروش لوازم دست‌دوم یا کمک‌گرفتن از سمساری‌ها از شر این لوازم خلاص شوید. بدون‌شک در فصل‌ سرد سال امکان قراردادن لوازم در حیاط منزل وجود ندارد. چراکه در کنار سرما، احتمال بارش باران و ازبین‌رفتن لوازم زیاد است. این امر نیز دلیل خوبی برای اسباب کشی در تابستان به‌حساب می‌آید.

تابستان فرصت خوبی برای فروش خانه است

اگر قصد فروش خانه‌تان را دارید، حتماً این کار را در تابستان انجام دهید. تابستان‌ها مدرسه‌ها تعطیل هستند و بازار خرید و فروش منزل رونق می‌گیرد. درنتیجه شانس بیشتری وجود دارد تا با قیمت بالاتر و سرعتی بیشتر خانه خود را بفروشید و منزلی جدید بخرید.

از طرف دیگر اگر خانه‌ای که خریده‌اید نیاز به بازسازی دارد، باز هم تابستان زمان خوبی برای تعمیرات منزل است تا قبل از اسباب کشی به خانه جدید ابتدا دستی به سر و روی آن بکشید. حتی اگر قصد خرید منزل ندارید و می‌خواهید خانه‌ای که در آن سکونت دارید را بازسازی کنید، باز هم در تابستان می‌توانید وسایل منزل را به محل موقتی منتقل کنید و پس از بازسازی دوباره آن‌ها را به خانه برگردانید.

تابستان فصل تعطیلی مدرسه‌هاست

پدرها و مادرها خودشان را به آب‌وآتش می‌زنند که فرزند دلبندشان از درس و مدرسه عقب نیفتد. از طرف دیگر اسباب کشی مشغله‌های زیادی دارد که بدون‌شک باعث افت تحصیلی فرزندان خواهد شد. درنتیجه بهتر است سه‌ماه‌ تعطیلی تابستان را به فال نیک بگیرید و بدون نگرانی از درس و مشق بچه‌ها اسباب‌کشی کنید.

نکته‌ دیگری که می‌توان به‌عنوان فایده اسباب کشی در تابستان به آن اشاره کرد تغییر مدرسه فرزندان است. اگر خانه جدیدی که قصد اسباب‌کشی به آن را دارید در محلۀ دیگری‌ست، چاره‌ای ندارید به‌غیراز اینکه مدرسه فرزند خود را به این محل جدید تغییر دهید. این کار باید حتماً در تابستان انجام شود، چراکه در غیر این صورت در وسط سال تحصیلی تعویض مدرسه لطمه‌های زیادی به درس و مشق بچه‌ها وارد می‌کند. در این بین اگر فرزندان شما بزرگ باشند، روی تعطیلی آن‌ها در تابستان می‌توانید حساب باز کنید و برای اسباب کشی و چیدمان لوازم در منزل جدید از بچه‌ها کمک بگیرید.

اسباب‌کشی در تابستان شرایط ازکارافتادگی کمتری را به‌دنبال دارد

درست است که در تابستان مدرسه‌ها تعطیل هستند، اما کار و تلاش پایانی ندارد و مرد خانه باید حتماً سر کار برود. خوشبختانه تابستان‌ها روزها بلند است و رونق بیشتری را در بازار و محل‌های کاری شاهد هستیم. بااین‌حساب برای اینکه مرد خانه کمتر از کار بیفتد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً تابستان را برای اسباب کشی انتخاب کنید.

منبع

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
چرا تابستان بهترین فصل برای اسباب‌ کشی است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی