شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانه


شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانه

آیا به‌دنبال راه جدیدی برای کسب درآمد هستید؟ در این مطلب پنج ایدۀ مشاغل خانگی را برایتان آماده کرده‌ایم که با سرمایۀ اندکی قابل‌ِشروع هستند. تنها چیزهایی که نیاز است داشته باشید انگیز و سخت‌کار‌کردن و اشتیاق برای موفقیت مالی‌ست. برای آشنایی با شغل های پردرآمد خانگی با مجلۀ روزچین همراه باشید. شغل...

شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانه

آیا به‌دنبال راه جدیدی برای کسب درآمد هستید؟ در این مطلب پنج ایدۀ مشاغل خانگی را برایتان آماده کرده‌ایم که با سرمایۀ اندکی قابل‌ِشروع هستند. تنها چیزهایی که نیاز است داشته باشید انگیز و سخت‌کار‌کردن و اشتیاق برای موفقیت مالی‌ست. برای آشنایی با شغل های پردرآمد خانگی با مجلۀ روزچین همراه باشید.

شغل های پردرآمد خانگی

شما چه مجرد باشید یا متأهل، خانم باشید یا آقا، این مطلب می‌تواند دیدگاهتان را نسبت به کار و حرفه تغییر دهد. اگر دوست دارید در خانه بنشینید و بدون تحمل استرس و خستگی کار در اداره و شرکت و سروکله‌زدن با افراد مختلف و بدون صرف هزینه، کسب‌وکاری داشته باشید و بتوانید نیازهای اقتصاد خود را رفع کنید، با ما همراه باشید تا بهترین شغل های پردرآمد خانگی را بشناسید؛ کسب‌وکارهایی که شاید در نگاه اول درآمدزا نباشند، اما حقیقت آن است که در تمام دنیا مشاغل خانگی مورداستقبال قرار گرفته و به‌سرعت در حال رواج هستند.

مشاوره در زمینه ثبت‌نام کالج و دریافت وام تحصیلی

شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانهمشاور تحصیلی

خدمتی که می‌بایست در این شغل ارائه شود، کمک به والدین در زمینه صرفه‌جویی، از طریق پرداخت حداقل مبلغ برای تحصیل فرزندانشان است. باهوش‌بودن دانش‌آموز به‌تنهایی نمی‌تواند دریافت کمک‌هزینه تحصیلی را تضمین کند. آنچه لازم است، شناخت منابع موجود برای این کار است. وظیفۀ مشاور، راهنمایی و کمک به والدین و دانش‌آموزان دبیرستانی در زمینه‌های ذیل است:

انتخاب کالج تکمیل فرم‌های مربوط به ثبت‌نام و دریافت وام تحصیلی نوشتن مقاله مالیات وارد بر کمک‌هزینه‌های تحصیلی مذاکره برای انتخاب بهترین بسته کمک‌هزینه (پس از دریافت درخواست)

چیزی که در این شغل اهمیت دارد، آشنایی با تمامی مراکز آموزشی و برنامه‌های موجود است. دراین‌صورت می‌توانید خدمات خود را در مدارس، کتابخانه‌ها، مراکز خصوصی و دانشگاه‌ها تبلیغ کنید.

فروش لوازم دست‌دوم

شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانهفروش وسایل دست دوم در خانه

شاید در زمان‌های گذشته پوشیدن لباس دست‌دوم برای هیچ‌کس جالب نبود، اما با تغییر اوضاع جوامع، مردم کم‌کم به‌سمت خرید وسایل دست‌دومِ قابل‌استفاده روی آورده‌اند. این تجارت حتی به‌صورت آنلاین هم قابل‌اجراست.

آنچه این تجارت را به گزینه‌ای مناسب برای ورود به بازار کار تبدیل می‌کند آن است که شما تا قبل از فروخته‌شدن اجناس پولی به صاحبان اولیه پرداخت نمی‌کنید. روال کار به‌این‌صورت است که شما اجناس تمیز و قابل‌استفاده را به‌صورت آنلاین یا فیزیکی به مشتریان ارائه می‌کنید و سود به‌دست‌آمده را در پایان با صاحب اصلی تقسیم می‌کنید. غالباً سود یا به‌صورت مساوی یا شصت‌چهل (به نفع فروشنده) تقسیم می‌شود.

نویسندگی مستقل

شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانهفری‌لنسر

نویسندگی مستقل در خانه یکی دیگر از شغل های پردرآمد خانگی است. نویسندگی مستقل (Freelance writers) می‌تواند در زمینه‌های مختلف انجام شود؛ از آموزش سوارکاری گرفته تا راهنمایی خرید خودرو. با این وجود، بهترین راه برای شروع این کار، انتشار مطلب در حوزه‌هایی‌ست که در آن‌ها تخصص لازم را دارید. اگر اصرار یا علاقه‌ای به انتشار نوشته‌ها با نام خود ندارید، می‌توانید تبدیل به یک نویسندۀ در سایه شوید؛ یعنی برای دیگران مطلب بنویسید تا با نام خودشان منتشر کنند. وب‌سایت‌ها همیشه به‌دنبال نویسندگان توانا هستند. ساخت یک وب‌سایت شخصی، گزینه مناسبی برای تبلیغ و انتشار آثار شما خواهد بود.

باغبانی

شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانهباغبانی در خانه

مزارع پرورش گیاه، یکی از رو به رشدترین صنایع هستند. گیاهان دارویی، انواع چای، گیاهان خوراکی و گیاهان مورداستفاده در شمع‌سازی تنها بخشی از انواع گیاهانی هستند که می‌توانید از پرورش آن‌ها کسب درآمد کنید. نیاز اولیه در این شغل، بهره‌مندی از اطلاعات عملی مربوط به گیاهان است؛ برای پرورش گیاهان معطر مورداستفاده در عطرها، صابون‌ها، شمع‌ها و… تنها به چند مترمربع فضا نیاز دارید. اکثر مراحل آماده‌سازی این محصولات نیز، در آشپزخانه‌ای مجهز به گاز، چند قفسه و یک پیشخوان قابل‌انجام است.

روش دیگر کسب درآمد از باغبانی، آموزش آن به دیگران است. می‌توانید تجارت خود را با برگزاری سمینارهای باغبانی، تأسیس آموزشگاه و مراکز خلاقیت و گلخانه انجام دهید. می‌توانید هر ماه، برای جنبه‌ مختلفی از باغبانی از قبیل ساخت باغچه، گیاهان پایا (گیاهانی با عمر بیش از دو سال)، آماده‌سازی خاک، پرورش پیاز گیاهان و… کلاس برگزار کنید.

پرورش ارکیده مستلزم زحمت و صرف زمان زیادی‌ست، اما بسیار پرسود است. اگرچه زادگاه این گیاه مناطق بومی خاصی‌ست، ولی پرورش آن به‌عنوان گیاه آپارتمانی یا درون گلخانه نیز ممکن است.

نکته: برگزاری جشنواره گل و گیاه، راه مناسبی برای تبلیغ محصولات و فروش آن‌ها به مسافرخانه‌ها، هتل‌ها، برگزارکنندگان مجالس عروسی، کلیساها و مساجد، گل‌فروشان خیابانی و گل‌فروشی‌هاست.

ساخت سبد هدیه

شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانهسبد هدیه

آخرین گزینه برای شغل های پردرآمد خانگی این هفته، تهیه سبد هدیه است. سبد هدیه می‌تواند برای مناسبت‌های مختلف از جشن‌های سازمانی گرفته تا جشن‌ سیسمونی نوزادان و اعیاد و پیک‌نیک، پاسخگوی هر ذائقه‌ای باشد. این تجارت برای پیشرفت به توانایی جهت خرید هدیه و خلاقیتی ذاتی برای چیدمان آن‌ها درون سبد، قوطی‌های تزئینی، جعبه و کیسه‌های کادویی نیاز دارد. بسته‌بندی مناسب از مهم‌ترین بخش‌های این کار محسوب می‌شود.

تبلیغ این محصولات می‌بایست از طریق عکاسی خوب از سبدها و تهیه بروشور محتویات قابل‌سفارش و قیمت آن‌ها انجام شود تا مشتری خوبی برای فروش آنلاین، فروش به اداره‌ها، سفارش ایمیلی یا فیزیکی محصولات فراهم شود.

نکته: اگر بتوانید از طریق مذاکره با تیم‌های ورزشی یا دانشگاه‌ها، مجوز درج لوگوی آن‌ها را روی محصولات خود بگیرید، امکان چندبرابرکردن سود را برای خود فراهم کرده‌اید.

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
شغل‌ های پردرآمد خانگی برای علاقه‌مندان به کار در خانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موفقیت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست