تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL از برش نمایشگر خبر می دهد


تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL از برش نمایشگر خبر می دهد

رسانه کلیک – به تازگی تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرده که شایعات گذشته را تایید می کند. این دستگاه دارای بریدگی صفحه نمایش است. تصاویر و رندرهای زیادی از پرچمدار آینده گوگل در فضای مجازی منتشر شده است. در همین راستا امروز تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL در […] نوشته تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL از برش نمایشگر خبر می دهد...

رسانه کلیک – به تازگی تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرده که شایعات گذشته را تایید می کند. این دستگاه دارای بریدگی صفحه نمایش است.

تصاویر و رندرهای زیادی از پرچمدار آینده گوگل در فضای مجازی منتشر شده است. در همین راستا امروز تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL در کشور کانادا ثبت شده است. توسط این تصویر می توان به برخی ویژگی های این گوشی هوشمند پی برد (انتشار اطلاعات جدید از مشخصات گوشی گوگل پیکسل 3 XL).

دستگاه موجود در این تصویر برای جلوگیری از شناسایی شدن، داخل یک قاب بزرگ قرار گرفته است. این اسمارت فون به برش نمایشگر مجهز شده و از اسپیکر استریو بهره می برد. حضور یک دکمه ناوبری در زیر نمایشگر، از تجهیز پیکسل 3 ایکس ال به اندروید 9 پای حکایت دارد (گوگل پیکسل 3 XL مجهز به اندروید P در گیک بنچ حضور پیدا کرد).

بر اساس شایعات و گزارش ها، گوگل پیکسل 3 XL به نمایشگر 6.7 اینچی با فناوری OLED مجهز می شود. گوگل برای تامین قدرت پرچمدار آینده خود پردازنده اسنپدراگون 845 را در نظر گرفته که آن را 4 گیگابایت رم همراهی می کند. گوگل در سال جاری میلادی علاوه بر پیکسل 3 XL، از گوشی پیکسل 3 نیز رونمایی می کند.

تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL از برش نمایشگر خبر می دهد

تصویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL از برش نمایشگر خبر می دهد

نمایشگر گوگل پیکسل 3 XL دارای رزولوشن QHD است. در بخش پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی قرار می گیرد و در بخش جلویی آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند (تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL خبرساز شد).

از دیگر مشخصات گوگل پیکسل 3 ایکس ال می توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3430 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. بر اساس گزارش ها از گوشی گوگل پیکسل 3 به همراه پیکسل 3 XL در تاریخ 4 اکتبر رونمایی می شود (تاریخ معرفی گوگل پیکسل 3 فاش شد؛ رونمایی در 4 اکتبر). در حال حاضر گوگل این تاریخ را تایید نکرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟