همه‌چیز درمورد قسمت سوم انیمیشن Hotel Transylvania


همه‌چیز درمورد قسمت سوم انیمیشن Hotel Transylvania

در قسمت سوم انیمیشن Hotel Transylvania، میویس تصمیم دارد پدر خود، لرد دراکولا را که همیشه غرق در کار بوده مجبور به سفری با قایق باری و رفتن به تعطیلات تابستانی کند. انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا» (Hotel Transylvania) شاید در نگاه اول همانند انیمیشن‌های کمپانی Pixar قوی و...

در قسمت سوم انیمیشن Hotel Transylvania، میویس تصمیم دارد پدر خود، لرد دراکولا را که همیشه غرق در کار بوده مجبور به سفری با قایق باری و رفتن به تعطیلات تابستانی کند.

انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا» (Hotel Transylvania) شاید در نگاه اول همانند انیمیشن‌های کمپانی Pixar قوی و پرمفهوم ظاهر نشده و حتی شاید به اندازه‌ی انیمیشنی مانند «منِ نفرت‌انگیز» (Despicable Me) پول‌ساز نبوده است اما به اندازه‌ی تمام آن‌ها معروف شده و قطعا بعد از تماشای این انیمیشن، تفاوت آن‌را با انیمیشن‌های دیگر درک خواهید کرد.

یکی از نکات محبوب انیمیشن Hotel Transylvania در واقع شخصیت‌های متنوع و محبوب این مجموعه است. با وجود این‌که این شخصیت‌ها متعلق به عصر حاضر نیستند اما تلاش آن‌ها برای ورود به دنیای امروز بسیار زیبا و خوش‌آیند است. و می‌توان به جرات گفت انیمیشن Hotel Transylvania فقط متعلق به کودکان نبوده و بزرگسالان نیز می‌توانند اوقات خوشی را با تماشای این انیمیشن سپری کنند و این انیمیشن درواقع خانوادگیست.

صداگذاران قبلی این مجموعه بطور کامل در قسمت سوم نیز حضور خواهند داشت. «میویس» (Mavis) به عنوان دختر صدوبیست‌و شش ساله‌ی لرد دراکولا با صداگذاری «سلنا گومز» (Selena Gomez) تصمیم دارد پدرش، دراکولا را با صداگذاری دوست‌داشتنی «آدام سندلرز» (Adam Sandlers) از هتل خانوادگیشان بیرون بکشد. چراکه وی همیشه درگیر فراهم کردن تعطیلاتی به یادماندی برای بقیه افراد است و این‌بار میویس تصمیم دارد برای لرد دراکولا اوقات خوشی فراهم کرده و با پدرش برای تعطیلات تابستانی با قایقی لوکس به جایی سفر کنند. پس تمام افراد خانواده یعنی همسر میویس که انسانیست به نام «جانی» (Johnny) با صداگذاری «اندی سمبرگ» (Andy Samberg) و پسرشان «دنیس» (Dennis) و دوست خانوادگیشان فرانکشتاین با صدای «کوین جیمیز» (Kevin James) و آقای مومیایی و گرگینه و… آماده‌ی سفر به شهر گمشده یعنی آتلانتیس بعد از مثلث برمودا می‌شوند.

همه‌چیز درمورد قسمت سوم انیمیشن Hotel Transylvania

اینجاست که مانع اصلی خوشحالی این خانواده یعنی کاپیتان قایقشان «اریکا ون هلسینگ» (Ericka Van Helsing) وارد داستان می‌شود. خانواده‌ی اریکا نسل به نسل شکارچی خون‌آشام‌ها بودن و به همین دلیل وی قصد صدمه رساندن به لرد دراکولا را دارد، اما در ابتدا از راه دوستی وارد شده و سعی می‌کند همه بخصوص دراکولا را شیفته‌ی خود کند.

یکی دیگر از نکات مثبت این انیمیشن صدا و گویش خنده‌دار سندلر در نقش دراکولا است و پس از بیست سال سابقه کار این هنرمند بد نیست بدانید که حیطه کاری سندلر در واقع از ترنسیلوانیا است. دراکولا پس از آشنایی با اریکا دست و پایش را گم کرده و شروع به صحبت کردن به زبان ترنسیلوانییایی می‌کند.

با این‌که شور و هیجان انیمیشن بسیار بالا بوده اما باز هم اتفاق پیچیده‌ای در آن رخ نخواهد داد چراکه در هر صورت انیمیشن Hotel Transylvania برای کودکان ساخته شده است. اما ترکیب شخصیت‌ها و طراحی لباس و مناظر گوناگون به قدری زیباست که حتما حیرت‌زده خواهید شد.

می‌توانید تریلر قسمت سوم انیمیشن Hotel Transylvania را در زیر تماشا کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

در عین حال که پایان داستان کاملا قابل پیش‌بینی و مشخص است اما باز هم نحوه‌ی حمله و مقابله‌ی افراد خانواده با کاپیتان بدجنس داستان متفاوت و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد و می‌توان گفت که تعطیلات برای افراد این خانواده خیلی خوش‌آیند نبوده اما پایانی خوبی را به دنبال داشته است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
همه‌چیز درمورد قسمت سوم انیمیشن Hotel Transylvania

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سینماگیمفا: نقد انیمیشن How To Train Your Dragon Hidden World