برند تام فورد، این بار یک ساعت مستطیل شکل!


برند تام فورد، این بار یک ساعت مستطیل شکل!

تام فورد برندی خاص، لوکس و لهستانی است. با تولد این برند به‌ طور نامحسوسی شاهد ظهور دوره‌ ای جدید در صنعت پوشاک هستیم؛ برازندگی دوباره‌ ای که در کراوات‌ های پاپیونی و جیب‌ های مربعی‌ شکل نمودار شده است. تام فورد بیش از یک طراح رویاگرا و لوکس است....

تام فورد برندی خاص، لوکس و لهستانی است. با تولد این برند به‌ طور نامحسوسی شاهد ظهور دوره‌ ای جدید در صنعت پوشاک هستیم؛ برازندگی دوباره‌ ای که در کراوات‌ های پاپیونی و جیب‌ های مربعی‌ شکل نمودار شده است. تام فورد بیش از یک طراح رویاگرا و لوکس است. او یک فروشنده پرجذبه و حرفه‌ ای، یک مدیر برند بی‌ رحم، یک مدیر هنری نوآور و یک معلم بازاریابی زیرک است. از جمله مهارت‌ های فورد می‌ توان به چندکاره بودن و هم‌چنین توجه دقیق به جزئیات، کنترل و کمال‌ گرایی اشاره کرد.

برند تام فورد، این بار یک ساعت مستطیل شکل!

تولد مجموعه تام فورد

همه می‌ دانیم که طرح‌ های تام فورد بی‌ نظیر هستند. اکنون این امپراطوری مد، کلاس جدیدی از ساعت مچی‌ های طراحی شده توسط خود را روانه بازار کرده و آن را در کنار سایر محصولات خود به فروش می‌ رساند. این محصول از ماه فوریه ۲۰۱۸ در سایت Tomford.com با عنوان مجموعه ۰۰۱ تام فورد به فروش می‌ رسد. آن ها با شرکت سازنده Bedrock در ساخت این محصول مشارکت دارند، در حالی‌‎ که این شرکت سازنده هم‌چنین با Shinola و Filson که هر دوی اینها معروف‌ ترین سازندگان چرم آمریکایی هستند نیز همکاری دارد.

مطلب پیشنهادی : مبلمان لاکچری، برندی که با سادگی اش معروف شد!

برند تام فورد، این بار یک ساعت مستطیل شکل!

برند تام فورد، این بار یک ساعت مستطیل شکل!

مشخصات ساعت مچی تام فورد

مشخصه این ساعت‌ ها، طراحی صفحه مستطیل‌ شکل با چهار نوع پرداخت است: طلایی، فولاد ضد زنگ خش‌ دار، صیقلی و مات. بندهای این ساعت‌ ها نیز از چهار جنس چرم بافته، چرم گوساله، چرم دباغی‌ شده و پوست تمساح و طیفی از رنگ‌ ها که به‌ راحتی قابل تعویض هستند، ساخته شده‌ اند. همین فاکتورها باعث می‌ شوند تا دست شما عرق نکرده و به آسانی ساعت خود را با توجه به هر روحیه و ظاهری که دارید انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی : گران ترین مبلمان جهان، ۱۰ برندی که دنیا را گرفته اند!

برند تام فورد، این بار یک ساعت مستطیل شکل!

برند تام فورد، این بار یک ساعت مستطیل شکل!

این مجموعه شامل دو اندازه برای بدنه و بند، مناسب برای خانم‌ها و آقایان طراحی و ساخته شده و دارای ۶۲ بند با ۳۰ طیف رنگی است. از جمله رنگ‌ های به کار رفته در بندهای این ساعت‌ ها می‌ توان به رنگ‌ های خنثی همچون مشکی و کنیاکی و رنگی بین قهوه‌ ای و سفید همچون بژ و رنگ‌ هایی درخشان همچون آبی و زعفرانی اشاره کرد.
چنین تنوعی در طراحی ساعت چیزی‌ است که به ندرت شاهد آن هستیم. سادگی و در عین حال تنوع بی نظیر این مجموعه بار دیگر تام فورد را به عنوان برندی خاص و جذاب نشان داده است؛ مجموعه‌ ای که تابه‌‎ حال در بازار دیده نشده است.

مطالب پیشنهادی :

بهترین برند لوازم خانگی در جهان، لوکس ترین ها از ۶ برند! آثار کریم رشید، طراح این محصولات مشهور در جهان! نگاهی به طراحی داخلی اپل استورها

​آخرین شماره مجله منزل را از دست ندهید:

برند تام فورد، این بار یک ساعت مستطیل شکل!

شماره ۱۱۶ تیر و مرداد ۱۳۹۷

۷۰۰۰تومان

منبع: مجله منزل | نویسنده : شهرزاد افشاریان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جای خالیت