بازیگر سریال پدر عروس شد + عکس


اگر از بیننده های سریال های تلویزیون باشید قطعا یکی از سریال های پرمخاطبی که این شبها روی آنتن میرود را دیده اید. سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی یکی از سریال های پربیننده شبکه دو سیما است که مدتی است روی آنتن این شبکه رفته و نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. الهام طهموری یکی از بازیگران سریال پدر است که در نقش...

اگر از بیننده های سریال های تلویزیون باشید قطعا یکی از سریال های پرمخاطبی که این شبها روی آنتن میرود را دیده اید. سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی یکی از سریال های پربیننده شبکه دو سیما است که مدتی است روی آنتن این شبکه رفته و نظرات زیادی را به خود جلب کرده است.بازیگر سریال پدر عروس شد + عکس

الهام طهموری یکی از بازیگران سریال پدر است که در نقش مهتاب دختر خانواده تهرانی جلوی دوربین رفت. مهتاب تهرانی بازیگر سریال پدر عروس شد.

الهام طهموری بازیگر سریال پدر عروس شد

بازیگر سریال پدر عروس شد + عکس

الهام طهموری بازیگر سریال پدر با لباس عروس در کنار همسرش

الهام طهموری بازیگر نقش مهتاب در سریال پدر صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی با لباس عروس در کنار همسرش به روز کرد و نوشت :ممنونم از همه دوستان هنرمندم…..

بازیگر سریال پدر عروس شد + عکس

الهام طهموری بازیگر پرستاران در لباس عروس

الهام طهموری بازیگر نقش مهتاب دختر مهدی سلطانی و لعیا زنگنه در سریال پدر است که در سریال پرستاران ، سارق روح ، آسمان هوای باران دارد ، سرزمین کهن و نفس گرم به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر سریال پدر عروس شد + عکس

الهام طهموری و مهدی سلطانی بازیگر سریال پدر

مجله اینترنتی آسمانیها۹۰


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واکنش یک نماینده به واگذاری سهام پتروشیمی شازند به پالایشگاه تهران