طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی خیلی سریع و آسان


می توانید مرغ سوخاری رستورانی و خیلی سریع و خوشمزه درست کنید. این غذا را می توانید با مرینیت کردن یا همان مزه دار کردن مرغ با انوع ادویه و پوشاندن آن با تکه های انان بسیار خوشمزه کنید. با ما در ادامه همراه شوید. به سبک رستوران مرغ سوخاری درست کنید مرغ سرخ شده رستورانی خیلی خوش...

می توانید مرغ سوخاری رستورانی و خیلی سریع و خوشمزه درست کنید. این غذا را می توانید با مرینیت کردن یا همان مزه دار کردن مرغ با انوع ادویه و پوشاندن آن با تکه های انان بسیار خوشمزه کنید. با ما در ادامه همراه شوید.

به سبک رستوران مرغ سوخاری درست کنید

مرغ سرخ شده رستورانی خیلی خوش طعم است و در هر سنی پسندیده می شود و می توانید آن را راحتی در منزل درست کنید. دستورالعمل این غذا آسان است و می توانید بال مرغ را هم سرخ کنید و از آن لذت ببرید.

می توانید برای مهمانی ها این غذای خوشمزه را درست کنید و مهارت آشپزی خود را به دوستان و خانواده نشان دهید.

طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی خیلی سریع و آسان

طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی در منزل

این دستور برای دو نفر است

زمان آماده سازی :۱ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان پخت :۱۵ دقیقه کل زمان پخت :۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

مواد لازم مرغ سوخاری به سبک رستورانی

۱ عدد تخم مرغ ۱ / ۴ قاشق چایخوری نمک ۱ / ۴ قاشق چایخوری فلفل ۱ فنجان آرد سوخاری ۱ / ۲ قاشق چایخوری نمک ۱ قاشق چایخوری فلفل قرمز ۱ قاشق چایخوری پودر سیر ۱ قاشق چایخوری پودر زنجبیل ۱ قاشق چایخوری پودر پیاز ۱ قاشق چایخوری پونه کوهی ۱ قاشق چایخوری ریحان ۶ عدد ران مرغ به مقدار لازم نان خرد شده

طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی خیلی سریع و آسان

مرینیت کردن مرغ سوخاری رستورانی

نحوه درست کردن مرغ سوخاری به روش رستوران

تخم مرغ را در کاسه ای بشکنید و خوب بزنید. فلفل و نمک را به تخم مرغ اضافه کنید و باز هم بزنید. آرد سوخاری را درون کاسه ای بریزید. پودر فلفل قرمز، نمک، زنجبیل، پودر سیر را به همراه پودر پیاز، پونه کوهی، فلفل چیلی و ریحان خشک را هم اضافه کنید. همه مواد را کاملا مخلوط کنید.

مزه دار کردن مرغ :

ران مرغ را در کاسه بریزید، فلفل و نمک سفید را به کاسه اضافه کنید و با دست های خود مخلوط نمایید. یک ساعت کنار قرار دهید تا خوب مزه دار شود.

آماده سازی مرغ:

بعد از اینکه مزه دار شد، تکه های مرغ را یکی پس از دیگری بردارید و به ترتیب مخلوط ادویه، مخلوط تخم مرغ و خرده های نان به طور کامل پوشش دهید. بعد از پوشاندن تکه های مرغ، ان را در تابه داغ سرخ کنید. مرغ داغ و ترد، سرخ شده است و آماده سرو کردن است.

طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی خیلی سریع و آسان

منبع

طرز تهیه مرغ سوخاری رستورانی خیلی سریع و آسان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

همه چیز درباره خواص فلفل دلمه ای