کنایه روحانی به لاریجانی شما که اصلا کمیسیون نمی‌روید


جلسه سؤال از رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌های همراه بود.

کنایه روحانی به لاریجانی"شما که اصلا کمیسیون نمی‌رویدبه گزارش فانوس، جلسه سوال از رئیس‌جمهور صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با حضور اکثریت نمایندگان و با ریاست علی لاریجانی برگزار شد.

این جلسه مجلس با حاشیه‌های همراه بود:

* حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی که از سوال کنندگان رئیس‌جمهور بود در کنایه‌ای به روحانی گفت: آقای روحانی، شما رئیس‌جمهور سوئیس هستید یا ایران؟

** ذوالنور در هنگان صحبت کردن، سرفه‌اش گرفت و در کنایه به نبود آب بر روی تریبون، خطاب به لاریجانی گفت: "از آب هم مضایقه کردند کوفیان..." که فورا برای وی آب آوردند.

* یکی از نمایندگان در جلسه سوال از رئیس‌جمهور درحال جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر صنعت بود و حدود 41 امضا برای استیضاح شریعتمداری جمع شده است.

** روحانی در بخشی از سخنانش گفت: "ما هر وقت وزرا را کار داریم می‌گویند مجلس هستند و در جلسه فلان کمیسیون‌اند" که لاریجانی می‌گوید " اینجا که نیستند، ببینید کجایند!" روحانی هم خطاب به لاریجانی گفت " شما که اصلا کمیسیون نمی‌روید!"

* رئیس‌جمهور در حین سخنانش با اشاره به قصد دولت برای جلسه با نمایندگان گفت: اگر ما شما را دعوت می‌کردیم یک شیرینی لااقل می‌دادیم، اینجا که هیچ خبری نیست!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی