تشکیل پرونده برای فوت دختر 14 ساله در یزد


تشکیل پرونده برای فوت دختر 14 ساله در یزد خبرگزاری فارس: علی‌اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای فوت دختر 14 ساله در یکی از بیمارستان‌های یزد، اظهار کرد: سه روز پیش در یکی از بیمارستان‌های استان یزد، دختر 14 ساله‌ای فوت شد که بر اساس ادعای […] نوشته تشکیل پرونده برای فوت دختر 14 ساله در یزد...

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تشکیل پرونده برای فوت دختر ۱۴ ساله در یزد

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای فوت دختر ۱۴ ساله در یکی از بیمارستان‌های یزد، اظهار کرد: سه روز پیش در یکی از بیمارستان‌های استان یزد، دختر ۱۴ ساله‌ای فوت شد که بر اساس ادعای خانواده و اولیای دم قصور پزشکی صورت گرفته و کادر اورژانس مراقبت‌های لازم را از فرزند آن‌ها انجام نداده است.

وی با بیان اینکه با ورود دادستانی کمیته‌ای در بیمارستان تحت نظارت دادسرا و همچنین جلسه فوق العاده نظام پزشکی برای بررسی علت فوت دختر نوجوان، تشکیل شده است، ادامه داد: کمیته بیمارستان، کوتاهی در درمان بیماری دختر نوجوان را تشخیص دادند که منتهی به برخورد و جابجایی کادر پرستاری و پزشکان اورژانس شده و بخشنامه‌ای به کل بیمارستان‌های استان مبنی بر بازبینی در نحوه پذیرش اورژانس بیمارستان‌ها ابلاغ شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به بررسی فوت توسط پزشکی قانونی، خاطرنشان کرد: این بیمار با تشخیص اولیه مشکل قلبی در اورژانس بستری می‌شود؛ اما ظاهرا اقدامات پزشکی کافی و به موقع نبوده که پرونده در نظام پزشکی مطرح و در دست بررسی است.

منتشر شده توسط: بیا تو تفریح

تشکیل پرونده برای فوت دختر ۱۴ ساله در یزد
Rate this post
.ps-social-sharing-2011{ -webkit-transition: opacity 0.3s; -moz-transition: opacity 0.3s; filter: alpha(opacity=70); opacity: 0.5; } .ps-social-sharing-2011:hover{ filter: alpha(opacity=100); opacity: 1; }
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟