زمینه برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی خوزستان فراهم است


زمینه برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی خوزستان فراهم است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان این‌که 95 درصد از بهره‌برداران در شهرک‌های صنعتی استان از نعمت زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بهره‌مند هستند، گفت: از 6 ماهه دوم سال 96 تا کنون میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان در بحث قراردادهای منعقد شده 68 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا، اخلاق محمدیان در آیین رونمایی و افتتاح همزمان 14 طرح صنعتی، 22 پروژه عمرانی و آغاز عملیات اجرایی 14 پروژه عمرانی که امروز 7شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در استان خوزستان 71 شهرک و ناحیه صنعتی در سطح حدود 8 هزار هکتار وجود دارد که از این تعداد 52 شهرک صنعتی تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به بحث مسایل زیرساختی شهرک‌های صنعتی استان، افزود: در این زمینه 51 شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای آب، 57 شهرک و ناحیه صنعتی دارای برق، 34 شهرک و ناحیه دارای گاز و 47 شهرک دارای بستر مخابراتی هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان این‌که 95 درصد از بهره‌برداران در شهرک‌های صنعتی استان از نعمت زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری بهره‌مند هستند، تصریح کرد: در بحث قراردادها و تعداد سرمایه‌گذاری‌های انجام گرفته در شهرک‌های صنعتی استان شاهد رشد بسیار خوبی بوده‌ایم. از 6 ماهه دوم سال 96 تا کنون میزان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان در بحث قراردادهای منعقد شده 68 درصد رشد داشته است.

محمدیان ادامه داد: این میزان رشد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان نشان می‌دهد که تلاش‌های همه همکاران در شرکت شهرک‌های صنعتی به بار نشسته و خوشختانه زمینه برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های استان فراهم شده است.

وی با بیان این‌که در چهار سال گذشته تا کنون به 20 شهرک صنعتی جدید آبرسانی شده است، عنوان کرد: در طول چهار سال گذشته تا کنون اقدامات بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی به منظور آماده سازی زمینه برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به این‌که 39 درصد از پروژه‌های عمرانی که در هفته دولت در استان به بهره‌برداری می‌رسند، مربوط به حوزه صنعت و شهرک‌های صنعتی استان است، گفت: امسال در هفته دولت 22 پروژه عمرانی و 14 واحد صنعتی در سطح شهرک‌های صنعتی استان افتتاح و همچنین عملیات اجرایی 12 پروژه عمرانی نیز در سطح شهرک‌های استان آغاز شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین