در تریلر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077 نامه‌ای از سوی سازنده مخفی شده است


در تریلر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077 نامه‌ای از سوی سازنده مخفی شده است

تریلر بازی Cyberpunk 2077 پس از مدت‎ها انتظار بالاخره منتشر شد در یکی از فریم‎های این تریلر نامه‎ای طولانی از طرف CD Projekt Red نشان داده می‎شود. شاید شما آن قدر غرق در جلوه‎های بصری بازی Cyberpunk 2077 شده باشید که اصلا متوجه این نامه نشوید. در این نامه دلیل صبر طولانی برای انتشار این تریلر به طور...

تریلر بازی Cyberpunk 2077 پس از مدت‎ها انتظار بالاخره منتشر شد در یکی از فریم‎های این تریلر نامه‎ای طولانی از طرف CD Projekt Red نشان داده می‎شود.

شاید شما آن قدر غرق در جلوه‎های بصری بازی Cyberpunk 2077 شده باشید که اصلا متوجه این نامه نشوید. در این نامه دلیل صبر طولانی برای انتشار این تریلر به طور مفصل شرح داده می‎شود. این تریلر در نمایشگاه E3 نمایش داده شد ولی CD Projekt Red تا به امروز برای انتشار آن صبر کرده بود. شما می‎توانید متن کامل نامه را در زیر مشاهده کنید:

ببخشید که این قدر منتظرتان گزاشتیم.

از چیزی که مشاهده کردید خوشتان آمد؟ برای ما این موضوع که بالاخره این تریلر را منتشر می‎کنیم مسئله مهم و بزرگی است. لطفا به فروم‎ها، توییتر و فیسبوک ما سر بزنید و نظرتان راجع به بازی Cyberpunk 2077 را با ما به اشتراک بزارید. آیا دنیای بازی با تصورتان از آن یکی بود؟ وقتی گفتیم بازی Cyberpunk 2077 یک بازی نقش‎آفرینی از دید اول شخص است متوجه منظور ما شده بودید؟

به غیر از این‎ ما فکر می‎کنیم که یک توضیح درباره دلیل انتشار تریلر مدت‎ها پس از این که رسانه‎ها و صاحبان صنعت بازی آن را در E3 مشاهده کردند، به شما بدهکاریم. وقتی درباره نشان دادن بازی به شما بحث می‎کردیم به این نتیجه می‎رسیدیم که 100 درصد از این کار مطمئن نیستیم. دلیل ما این بود که بسیاری از مردم فکر می‎کنند وقتی کمپانی توسعه‎دهنده، گیم‎پلی بازی را منتشر می‎کند بازی قرار است دقیقا مشابه آن گیم‎پلی باشد، که البته در اکثر موارد اشتباه است، چون این تریلرها وقتی منتشر می‎شوند که بازی هنوز در حال توسعه است و کار بر روی آن هنوز ادامه دارد؛ درست مثل بازی Cyberpunk 2077 که هنوز کامل نشده است. ما ایده‎های زیادی برای طراحی بازی داریم و مکانیک‎هایی هستند که باید آن‎ها را امتحان کنیم ولی نمی‎دانیم که آن‎ها به بازی نهایی راه پیدا می‎کنند یا نه. همین موضوع است که انتشار تریلر از بازی را تبدیل به یک ریسک بزرگ می‎کند. ما نمی‎خواهیم بازیکنان بگویند: ولی در ویدیو قبلی آن تفنگ طور دیگری شلیک می‎کرد؛ چرا رابط کاربری را تغییر دادید؟

تغییر لازمه توسعه بازی است و روزانه ایده‎های جدیدی برای بازی مطرح می‎شوند ما فقط نمی‎خواهیم بازیکنان فکر کنند که بازی در نهایت شبیه ویدیویی می‎شود که تماشا کردند. شاید بپرسید چه چیزی به ما اعتماد به نفس کافی داد تا بالاخره این تریلر را منتشر کنیم. بازخورد کسانی که بازی را در مراحل مختلف توسعه مشاهده کرده بودند و مهم‎تر از همه این موضوع که آن‎ها از چیزی که دیدند راضی بودند به ما این شجاعت را داد تا بازی خود را با مخاطبان مشتاق و عمیق‌‎نگر خود به اشتراک بزاریم. خب بازی Cyberpunk 2077 امروز به این شکل است، یا حداقل زمانی که ویدیو را ضبط می‎کردیم این شکلی بود.

به نظر می‎رسد استودیو CD Projekt Red به خوبی می‎داند که طرفداران این تریلر را برای پیدا کردن نکات مخفی زیر و رو می‎کنند، پس دفعه بعدی که تریلری از این بازی منتشر شد حواستان باشد تا این پیام‎های مخفی را از دست ندهید.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

نظر شما درباره بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا از چیزی که در تریلر دیدید راضی بودید؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
در تریلر منتشر شده از بازی Cyberpunk 2077 نامه‌ای از سوی سازنده مخفی شده است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مریلین منسون در سریال The Stand که اقتباسی از کتاب استفن کینگ است بازی خواهد کرد