دانلود SoundCloud Music Audio؛ برنامه جستجو و پخش آهنگ


موبنا – با استفاده از این برنامه که توسط استودیو SoundCloud برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده است می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کرده و به آن گوش دهید. همچنین می‌توانید به آهنگ‌های سایر کاربران گوش دهید و آنان را دنبال کنید. این نرم افزار دارای یک سرور ابری است که بسیاری از سبک‌های موسیقی نظیر راک، کلاسیک،...

موبنا – با استفاده از این برنامه که توسط استودیو SoundCloud برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده است می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کرده و به آن گوش دهید. همچنین می‌توانید به آهنگ‌های سایر کاربران گوش دهید و آنان را دنبال کنید.

این نرم افزار دارای یک سرور ابری است که بسیاری از سبک‌های موسیقی نظیر راک، کلاسیک، هیپ هاپ، جاز و پاپ را در خود جای داده است. این برنامه محیطی زیبا و فوق العاده را برای دوستداران موسیقی فراهم می‌کند و به آنان اجازه تعامل با یکدیگر را می‌دهد. در این برنامه می‌توانید با آهنگسازان جوان، موسیقی‌دانان، بند‌ها و تهیه کننده‌ها آشنا شوید و درباره کارهای آنها نظر دهید. در زیر می‌توانید تصاویری از این اپلیکیشن کاربردی را مشاهده کنید.

این برنامه با کسب نمره ۴.۵ از ۵ و با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش زبان تبدیل شده است. کاربران سیستم‌های اندروید بالاتر از ۴.۱ قادر به دانلود و نصب آن هستند. کاربران عزیز سایت اندروید نیوز می‌توانند این برنامه کارآمد و عالی را در دو نسخه عادی و مود به صورت رایگان دریافت کنند. البته این برنامه نسخه‌های دیگری نظیر Go و Go plus نیز دارد که غیر رایگان است.

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن SoundCloud Music Audio

جستجوی آسان موسیقی و هنرمند امکان ایجاد لیست پخش مورد علاقه پشتیبانی از سیستم پخش موسیقی به طور کامل اشتراک گذاری آسان موسیقی‌ها در شبکه‌های اجتماعی بیش از ۱۲۰ میلیون ترک موسیقی از آهنگسازان جوان امکان جستجو موسیقی بر اساس سبک مور علاقه و چارت برنامه کاربری ساده و آسان

دانلود نسخه ۲۰۱۸.۰۶.۱۲ برنامه با لینک مستقیم

دانلود نسخه بتا ۲۰۱۸.۰۶.۲۹ برنامه با لینک مستقیم

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه