کشف ده‌ها موشک و خمپاره از تروریست‌های داعش+ تصاویر


کشف ده‌ها موشک و خمپاره از تروریست‌های داعش+ تصاویر

نیروهای متخصص حشد الشعبی عراق توانستند ده‌ها موشک و خمپاره مربوط به تروریست‌های داعش را در شمال عراق کشف و ضبط کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بعدازآنکه گروهی مشترک از نیروهای عراقی در دو ماه گذشته توانستند منطقه «صینیه» واقع در غرب شهر «بیجی» در شمال استان صلاح‌الدین را از تروریست‌های مخفی داعش پاک‌سازی کنند، گروهی از نیروهای متخصص «حشد الشعبی» به‌منظور امن کردن، راهی منطقه شدند.

سایت خبری «الحشد نت» وابسته به مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: نیروهای متخصص حشد الشعبی عراق به‌منظور کشف انبارهای سلاح، تونل‌های حفرشده، تله‌های انفجاری و ... به منطقه صینیه اعزام شدند.

رسانه‌های عراقی اعلام کردند: نیروهای متخصص عراقی در ابتدای پاک‌سازی منطقه توانستند ده‌ها موشک از نوع «گراد» و تله انفجاری ساخت داعش را در منطقه کشف و ضبط کنند.

به گفته منابع، نیروهای متخصص در ابتدای کار توانستند 12 موشک از نوع گراد، 15 تله انفجاری و 11 بشکه حاوی مواد منفجره را کشف کنند.

بر اساس اعلام «الحشد نت»، عملیات جستجوی منطقه به منطقه جزیره صینیه همچنان ادامه دارد و نیروهای متخصص تلاش می‌کنند با امن کردن کامل، منطقه را برای بازگشت ساکنان و استقرار نیروها فراهم کنند.

تروریست‌های مخفی داعش موجود در منطقه صینیه در چند ماه گذشته تلاش کردند با حمله گسترده به مناطق شرقی، شهر بیجی و پالایشگاه نفتی شهر را ناامن کنند.

مناطق شمالی استان صلاح‌الدین به دلیل داشتن میدان‌های نفتی و پالایشگاه و قرار گرفتن در مسیر بغداد به استان‌های شمالی، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

نیروهای حشد الشعبی، ارتش، پلیس فدرال، عشایر اهل سنت و ... با پشتیبانی هوایی در چهار سال گذشته توانستند تمام مناطق آلوده به تروریست‌های داعش در استان صلاح‌الدین را تحت کنترل خود دربیاوردند.

الحشد نت

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده