دختران قزوینی میزبان را شکست دادند


دختران قزوینی میزبان را شکست دادند

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان موفق به شکست میزبان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان در مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی یادواره شهید مدافع حرم مجید صانعی به میزبانی سالن ورزشی امام‌علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان، تیم دختران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که در دیدار نخست نتوانسته بود پیروز شود با غلبه بر میزبان، امیدوار به بازی آخر در برابر البرز برای صعود به دور بعد ماند.

در بازی دو تیم بازنده دور نخست گروه دوم مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان، تیم‌های قزوین و همدان در مقابل هم صف‌آرایی کردند که قضاوت این دیدار بر عهده سرداور طیبه بادکوبه به همراه فاطمه طاهری و سولماز مکی به‌عنوان داوران اول و دوم بود.

در کوارتر نخست هر دو تیم در امتیاز 13 برابر بودند که دختران همدان با پرتاب دو امتیازی به عدد 15 رسیدند؛ اما کسب پنج امتیاز توسط شقایق رحمانی باعث پیروزی قزوین در این کوارتر شد.

دختران قزوینی میزبان را شکست دادند

در کوارتر دوم تیم قزوین با حضور فاطمه نجفی، محدثه چگینی، سپیده بیگی‌زاده، هانیه رحیمی، شقایق رحمانی، محدثه حقی، حدیثه دریوشوند، پریچهر حدادی، سلماز مرادی خلیل، عاطفه طاهرخانی به‌عنوان کاپیتان، شقایق رحمانی و فاطمه طاهرخانی به‌عنوان بازیکن و به مربیگری فرانک عبداللهی وارد میدان شد. نتیجه این کوارتر 13 بر 12 به نفع دختران قزوینی رقم خورد.

در نیمه دوم تیم همدان با ترکیب مریم حیدری، محبوبه ثابتی به‌عنوان کاپیتان، طیبه بهارلو، سهیلا عزیزی، طاهره فیضی، زهرا قاردی‌نژاد، پریسا طورجی‌دانش، سیما طبری، بهاره زارعی، شیما کردی، زهرا محمودی، حمیده عبدلی و زری لطیفی به میدان آمد.

دختران قزوینی میزبان را شکست دادند

در کوارتر سوم یکی از بهترین بازیکنان تیم همدان با پنج خطا از بازی خارج شد و این موضوع باعث برتری 15 امتیازی قزوینی‌ها بر دختران همدان شد. تابلوی نتایج در پایان این کوارتر عدد 20 را برای قزوین و پنج را برای همدان نشان می‌داد.

در کوارتر چهارم دختران همدانی که همه چیز را از دست‌رفته می‌دیدند با ارائه بازی منطقی، سعی در بازگرداندن نتیجه بازی داشت؛ اما حریف هم دست و پا بسته نبود. در پایان این کوارتر همدان با نتیجه 19 بر 16 پیروز شد.

قزوین با برد امروز امیدوارانه به مصاف البرز می‌رود و همدان میزبان که شانسی برای صعود ندارد با دختران فارس دیدار خواهد کرد.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر با حضور قهرمانان 9 استان کشور از 10 تا 17 شهریور جاری در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4065/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز