95 درصد از دستگاه‌های شهربازی ابهر استاندارد نیست


95 درصد از دستگاه‌های شهربازی ابهر استاندارد نیست

شهردار ابهر گفت: 95 درصد از دستگاه‌های نصب شده در شهر بازی ابهر استاندارد نیست .

به گزارش ایسنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها در نشست خبری شورا و شهردار، از ایجاد پارک چندمنظوره در ابهر خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته به زودی پارک چنده منظوره بین ابهر و شریف‌آباد ایجاد می‌شود .

وی با اشاره به خاموشی چراغ‌های بلوار وحدت و سرقت کابل‌های آن که تردد را در شب با مشکل روبه‌رو می‌کند، بیان کرد: متاسفانه پنج بار کابل‌های برق مسیر بلوار وحدت از میدان توحید شناط بالا به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر به سرقت رفته و علی‌رغم اینکه سارق هم دستگیر شده ولی چیزی عاید شهرداری نشده که با توجه به بالا بودن قیمت کابل، شهرداری متحمل خسارت شده است.

این مسئول عنوان کرد: بنا به درخواست‌های مردم و جلوگیری از حوادث ناگوار، به‌زودی با کابل‌کشی مجدد، روشنایی این مسیر دوباره برقرار خواهد شد .

شهردار ابهر با اشاره به جمع‌آوری دستگاهای بازی در پارک‌های ابهر، ادامه داد: متاسفانه بیش از۹۵ درصد از دستگاه‌های نصب شده در شهربازی، چه قدیم و چه جدید، استاندارد نیست .

وی افزود: در این راستا پیمانکار جذب شده به زودی کار نصب و بازسازی دستگاه‌های بازی با استاندارد و با امنیت خاطر بیشتر در فاز اول شهر بازی ابهر انجام خواهد شد .


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو