پامپیو در دیدارش با قریشی در مورد مبارزۀ پاکستان در برابر تروریزم بحث نکرده است


مایک پامپیو، وزیر امور خارجۀ امریکا پس از ظهر ام‌روز به اسلام‌آباد پایتخت پاکستان رسید و با مقام‌های آن کشور دیدار کرد. داکتر محمد فیصل، سخن‌گوی وزارت امور خارجۀ پاکستان می‌گوید که شاه محمود قریشی، مایک‌ پامپیو، همتایی امریکایی‌اش را در حضور پذیرفت و باوی صحبت کرده‌است. داکتر فیصل با نشر بیانیه‌یی گفته که هر دو طرف روی موضوعاتی منطقه‌یی و...

پامپیو در دیدارش با قریشی در مورد مبارزۀ پاکستان در برابر تروریزم بحث نکرده است

مایک پامپیو، وزیر امور خارجۀ امریکا پس از ظهر ام‌روز به اسلام‌آباد پایتخت پاکستان رسید و با مقام‌های آن کشور دیدار کرد.

داکتر محمد فیصل، سخن‌گوی وزارت امور خارجۀ پاکستان می‌گوید که شاه محمود قریشی، مایک‌ پامپیو، همتایی امریکایی‌اش را در حضور پذیرفت و باوی صحبت کرده‌است.

داکتر فیصل با نشر بیانیه‌یی گفته که هر دو طرف روی موضوعاتی منطقه‌یی و بین‌المللی، روابط دوجانبه و آن‌چه که بین پاکستان و امریکا به وقوع می‌پیوند، بحث کرده‌اند.

منبع می‌گوید که آقای قریشی در این دیدار تاکید بر ضرورت اعتماد به اساس روابط دوجانبه نموده‌است.

گفتنی‌ست، در تصویری که توسط وزارت امور خارجۀ پاکستان به نشر رسیده، نشان می‌دهد که رییس ارتش امریکا و هم‌چنان زلمی خلیل‌زاد، مشاور وزارت خارجۀ آن کشور در امور افغانستان نیز حضور دارند.

این درحالی‌ست که در هفتۀ قبل، وزیر دفاع امریکا خبر داده که در هفتۀ جاری نماینده‌گان امریکا به پاکستان سفر می‌کند و یکی از محورهای اساسی بحث آنان، مبارزه پاکستان در برابر تروریزم  است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)