اوزیل: رؤیای بازی در رئال مادرید به خاطر زیدان بود؛ اولین بار که او را دیدم، استرس داشتم!


اوزیل: رؤیای بازی در رئال مادرید به خاطر زیدان بود؛ اولین بار که او را دیدم، استرس داشتم!

طرفداری- از این رو قابل درک است که وقتی در دوران سرمربیگری ژوزه مورینیو در رئال مادرید، مسوت اوزیل با زیدان ملاقات کرد، مضطرب بود. به گزارش Marca، در آستانه دیدار روز شنبه اسطوره های باشگاه آرسنال و رئال مادرید که اوزیل آن را ترتیب داده است، وی...

طرفداری- از این رو قابل درک است که وقتی در دوران سرمربیگری ژوزه مورینیو در رئال مادرید، مسوت اوزیل با زیدان ملاقات کرد، مضطرب بود.

به گزارش Marca، در آستانه دیدار روز شنبه اسطوره های باشگاه آرسنال و رئال مادرید که اوزیل آن را ترتیب داده است، وی به وب سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:

واقعاً مضطرب بودم. من دقیقاً به خاطر الگویم زیدان که قبلاً برای رئال مادرید بازی کرده بود، رؤیای بازی برای این تیم را داشتم. اولین روز کنار مورینیو و سایر هم تیمی هایم گذشت... مسلماً وقتی در رختکن تیم تازه وارد هستید، کمی ساکت خواهید بود، اما وقتی زیدان را ملاقات کردم واقعاً استرس داشتم چرا که بزرگترین لحظه زندگی ام بود.

چیز های زیادی در سر داشتم و به زمانی که بچه بودم و با دوستانم پیراهن او را خریدم و سعی کردم مثل او بازی کنم، فکر می کردم. دستانم عرق کرده بودند اما در واقعیت او خیلی آرام است و من از اولین ملاقاتم با زیدان لذت بردم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ فکرشو می کردید "عسل خاله" سریال پایتخت در واقعیت انقدر جوان باشد!