این دو پلیس در تهران مامور نبودند / اگر به دامشان افتاده اید شکایت کنید


این دو پلیس در تهران مامور نبودند / اگر به دامشان افتاده اید شکایت کنید

به گزارش رکنا ، سرهنگ کیانوش نظری، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بیان داشت: در پی دریافت اخباری و مراجعه شهروندان به کلانتری ۱۶۱ ابوذر مبنی بر اخاذی...

به گزارش رکنا ، سرهنگ کیانوش نظری، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بیان داشت: در پی دریافت اخباری و مراجعه شهروندان به کلانتری ۱۶۱ ابوذر مبنی بر اخاذی توسط ۲ مرد با عنوان مأمور در محدوده اتوبان "سردار چراغی" تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار عملیات این کلانتری قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی های انتظامی مشخصات متهمان و ساعات حضور آنها را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از مأموران به محل مورد نظر مراجعه و با گشت زنی‌های هدفمند متهمان را با همان مشخصات اعلامی در حال ارتکاب جرم و اخاذی از شهروندی مشاهده کردند و سریعاً وارد عمل شدند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۲ مأمور قلابی دستگیر و در بررسی اولیه از آنها کارت‌های شناسایی جعلی کشف شد.

سرهنگ نظری با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان در پایان خاطر نشان کرد: پرونده دارای تعدادی شاکی می‌باشد و همچنین متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.


این دو پلیس در تهران مامور نبودند / اگر به دامشان افتاده اید شکایت کنید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گروه خونی همگانی در راه است؛ آنزیمی که ناهمخوانی گروه‌های خونی‌ را از بین می‌برد