کشف 8 میلیارد تومان دستگاه لیزر و زیبایی غیرقانونی در شمال تهران


کشف 8 میلیارد تومان دستگاه لیزر و زیبایی غیرقانونی در شمال تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل به دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه های لیزر و...

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه علی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل به دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه های لیزر و زیبایی در محدوده خیابان شریعتی شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات پیش دستانه مشخص گردید، فردی در خیابان شریعتی با راه اندازی شرکتی بدون اخذ مجوز از سازمان های مربوطه اقدام به دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه های لیزر و زیبایی می نماید.

جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل از موصوف بازدید که مشخص گردید محل یک باب ساختمان سه طبقه اداری مسکونی بوده که مشاهده می نمایند مقادیری دستگاه لیزر و زیبایی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده است.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیق از مدیرعامل شرکت اعلام داشت در خصوص کالاها هیچگونه اسناد و مدراک مثبته گمرکی در اختیار نداشته و مجوزی نیز از سازمان های ذیربط در خصوص فعالیت شرکت اخذ ننموده است.

ایشان در ادامه افزود: کالاها شامل تعداد 44 دستگاه لیزر و زیبایی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 8 میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان تجهیزات ، داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلایل انقضای تاریخ، نداشتن استاندارد لازم ، معمولا به انواع مشکلات، بیماریها و امراض پوستی دچار می شوند. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.


کشف 8 میلیارد تومان دستگاه لیزر و زیبایی غیرقانونی در شمال تهران

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گروه خونی همگانی در راه است؛ آنزیمی که ناهمخوانی گروه‌های خونی‌ را از بین می‌برد