جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی ردمی 13 در فضای آنلاین منتشر شد


جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی ردمی 13 در فضای آنلاین منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه پیش از این در خصوص گوشی‌های ردمی نوت 13s و ردمی 13Cs جزئیات...

جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی ردمی 13 در فضای آنلاین منتشر شد
جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی ردمی 13 در فضای آنلاین منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

پیش از این در خصوص گوشی‌های ردمی نوت 13s و ردمی 13Cs جزئیات محدودی در فضای آنلاین منتشر شده است؛ اما ظاهرا برند فرعی کمپانی شیائومی روی توسعه دستگاه دیگری با نام ردمی 13 نیز کار می‌کند. این گوشی هوشمند با شماره مدل 24040RN64Y اخیرا موفق به دریافت گواهینامه از آژانس رگولاتوری SDPPI کشور اندونزی شده است.

اگرچه این گواهینامه به هیچ یک از مشخصه‌های فنی گوشی اشاره نکرده و صرفا نام آن‌را تائید می‌کند؛ اما موجودیت این دستگاه پیش‌تر از سوی موسسه‌های IMDA سنگاپور، FCC ایالات‌متحده و کمیسیون اقتصادی اروپا مورد تائید قرار گرفته است.

بر اساس اعلام کمیسیون ارتباطات فدرال، این گوشی مجهز به یک باتری با ظرفیت معمول 5000 میلی‌آمپرساعت (ظرفیت اسمی 4930 میلی‌آمپرساعت) و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در بستر سیم خواهد بود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز ردمی 13 با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS 1.0 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بعلاوه این دستگاه از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی خواهد کرد. شایعات پیشین نشان می‌دهند که توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه هلیو G88 ساخت شرکت مدیاتک تامین خواهد شد.

ردمی 13 احتمالا از مشخصاتی کاملا مشابه با پوکو M6 4G برخوردار خواهد بود؛ دستگاهی که اخیرا موفق به دریافت چند گواهینامه مختلف شده است.

جزئیات جدید درباره گوشی شیائومی ردمی 13 در فضای آنلاین منتشر شد

عرضه یک گوشی هوشمند با دو برند ردمی و پوکو در بازارهای مختلف جهان چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. شیائومی از سال‌ها قبل چنین رویکردی را در پیش گرفته و جنجال‌ها پیرامون آن مدت‌هاست که ادامه دارد.

گوشی پوکو M6 4G احتمالا در بازار هندوستان عرضه شده و ردمی 13 نیز در همین کشور قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال ردمی 13 هنوز گواهینامه اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) را دریافت نکرده است؛ بنابراین تا موعد رونمایی از آن احتمالا هنوز کمی زمان باقی مانده است.


منتخب امروز


ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟