افزایش ساعت کاری شعبههای بانک دی در روزهای پایانی سال
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی در روزهای پایانی سال، ساعت کاری شعبههای بانک دی در سراسر کشور افزایش یافت. به گزارش بانک مردم و به نقل از عصر اعتبار، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در راستای تکریم و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی، تمامی شعبههای بانک دی در تهران و سایر استانها از روز شنبه...
پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی در روزهای پایانی سال، ساعت کاری شعبههای بانک دی در سراسر کشور افزایش یافت.
به گزارش بانک مردم و به نقل از عصر اعتبار، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در راستای تکریم و تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی، تمامی شعبههای بانک دی در تهران و سایر استانها از روز شنبه چهاردهم اسفند ماه لغایت روز شنبه بیست و هشتم اسفند ماه تا ساعت ۱۶ آماده خدمترسانی به مشتریان هستند.
بر اساس این گزارش، شعبه ها بانک دی در بازه زمانی تعیین شده در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۶ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۵ آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان هستند.
مشتریان بانک دی در تمامی ساعات میتوانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویسهای آنلاین بانک نظیر اینترنت بانک و همراه بانک(دی جت) دریافت کنند.
همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن ۲۸۹۳۰ به صورت شبانهروز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است.